לאחר שהמשק בישראל נפתח מחדש ונרשמת חזרה הדרגתית של נתיבי הטיסה, חברת אלקטרה פותחת היום את חנות החשמל והאלקטרוניקה במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג. החנות, שהייתה סגורה בשנה האחרונה בשל משבר הקורונה, תפתח מחדש את שעריה תחת המותג "שקם אלקטריק Duty Free". החנות תנוהל תחת המותג אלקטרה קמעונאות חשמל, המנהלת את שקם אלקטריק ומחסני חשמל. 

אלקטרה רכשה בתחילת פברואר מאופיס דיפו 50.1% ממניות החברה, המחזיקה בזיכיון להפעלת חנויות בטרמינל 1 ו־3. בשלב זה לא ברור אילו חנויות נוספות ייפתחו בנתב"ג. בחנות הושקעו לקראת הפתיחה המחודשת כחצי מיליון שקל בשדרוג החזות, שיפור תמהיל המוצרים וחווית הלקוח. 

לצד עמדות תצוגה של מותגי הסלולר, המוצרים למטבח, המחשבים, האוזניות ומוצרי החשמל הקטנים לבית, יתווספו עמדות תצוגה פעילות של מוצרי גיימינג שונים וטכנולוגיה. בכוונת החברה להציב במקום כלוב בגובה ארבעה מטרים, שיאפשר ללקוחות להתנסות ברחפנים שיימכרו במקום.

הטסים יוכלו לבצע הזמנה מראש של מוצרים כגון מסכי טלוויזיה, מקררים, מדיחי כלים ותנורים במחירים תחרותיים, ואלה יישלחו לביתם עם חזרתם לישראל. עוד נמסר מהחברה כי בכוונתה לפתוח אתר ייעודי שיאפשר ללקוחות לקבל מידע מפורט על כל המוצרים, ולשריין מוצר שבכוונתם לרכוש עם הגעתם לחנות. 

בין המוצרים שיוצעו בחודש הקרוב ב־ 200 דולר (סכום התקרה הפטור ממכס): מעבד מזון Magimix 4200, מגהץ קיטור, מיקסר Kenwood KM630, נינג'ה גריל AG301 ושואב אבק Mi Robot Vacuum Mop (ב־180 דולר). החנות תנוהל על ידי אבי הררי, שניהל את חנות טאץ' איט הקודמת, בתקופה שאופיס דיפו הייתה בעלת הזיכיון.