קבוצת אמן פרסמה אתמול טיוטת תשקיף להנפקה בבורסה של שותפות מו"פ להשקעה בפינטק ואינשורטק בשם אמן־טק, ובכוונתה להשקיע 1.3 מיליון דולר בחברות מטרה. צוות ההנהלה והדירקטוריון של השותף הכללי כולל את בן פסטרנק, שיכהן כיו"ר הדירקטוריון המנהל את קבוצת אמן בחמש השנים האחרונות.

את ההנפקה מלווים עורכי הדין איתי ברפמן ועדי רון ממשרד ד"ר זאב הולנדר, פירמת הייעוץ PWC וחברת החיתום לאומי פרטנרס. השותפות תנוהל על ידי קובי בן שבת. בדירקטוריון יכהנו ליאו אפוטקר, לשעבר בכיר בסאפ, ושחר מרקוביץ, לשעבר סמנכ"ל מיחשוב ודיגיטל באל־על.
לדירקטוריון מיועדים להצטרף בהמשך, כדירקטורים חיצוניים, גם נגידת בנק ישראל לשעבר פרופ' קרנית פלוג ומפקד יחידה 8200 לשעבר יאיר כהן. פלוג משמשת כיום כסגנית נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, וזאת תהיה משרתה הראשונה במגזר העסקי.

חברת המטרה הראשונה של השותפות היא שילד (Shield), המתמחה בציות של רגולציה פיננסית עבור בנקים, חברות וגופים פיננסיים. החברה ביססה את פעילותה באופן עצמאי, ללא גיוס כספים ממקורות חיצוניים, ונהנית מהכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנה.

לדברי בן פסטרנק, מנכ"ל אמן: "שותפות אמן־טק תלווה את החברות לאורך כל הדרך, ותיתן להן ליווי ומינוף מקצועי. הנהלת השותפות וחברי הדירקטוריון מחזיקים בידע טכנולוגי רב ובניסיון רחב בגיוס כסף, אקזיטים, השקעות ומיזוגים. האסטרטגיה שלנו היא להשקיע בהזדמנויות טכנולוגיות ייחודיות עם מיקוד בבינה מלאכותית".