דוד ברודט, יושב ראש דירקטוריון אל על, הודיע הבוקר (ראשון) על סיום תפקידו בחברה. מועד סיום כהונתו של דוד ברודט נקבע ליום 31.5.2021, וטרם מונה יושב ראש חדש.

במכתב ששלח לחברי הדירקטוריון ולחברי הנהלת אל על, כתב ברודט בין היתר: "הצטרפתי לאל על בגלל מצבה החמור מתוך הכרה בחשיבותה כחברת התעופה הלאומית של ישראל. אל על היא נכס אסטרטגי מהותי ביותר למדינת ישראל, במיוחד לנוכח העובדה שהתעבורה האווירית היא כמעט הדרך היחידה לכניסה ויציאה של נוסעים מישראל ואליה, ואל על פועלת תמיד גם במצבים בהם חברות התעופה הזרות, דוממות. ראיתי חובה וזכות להצטרף לאל על בשעתה הקשה, להיות שותף במאמץ האדיר להבטיח את הישרדות החברה. בימים בהם נסגר העולם לתעופה אווירית ולהכין אותה להתאוששות שאחרי המשבר. לא הסתרתי, ואף אמרתי, כי באתי ל"שירות מילואים". ביני לביני קבעתי לי יעדים, ואני שמח לומר שהם הושגו בהתאמה. תקופת "שירות המילואים" שלי באה מבחינתי לסיומה".

סגן יושב ראש דירקטוריון אל על, עמיקם בן צבי, אמר: "בשמי ובשם חברי הדירקטוריון אני מבקש להודות למר ברודט על ההתגייסות שלו למען אל על, אין ספק שהסכמתו לכהן כיושב ראש הדירקטוריון תרמה לביצוע מעבר חלק ותקין של העברת השליטה בחברה. עמידתו בראש הדירקטוריון היוותה תוספת כוח משמעותית להשלמת מתווה הסיוע של המדינה ולביצוע ההנפקה המוצלחת. אנו מאחלים לדוד בריאות איתנה ושמור לו מקום של כבוד בתולדותיה של אל על" .

 מנכ"ל אל על, אביגל שורק, אמר: "בשם משפחת אל על כולה, אני מבקש להודות למר דוד ברודט על התרומה המשמעותית שלו לאל על וזאת באחד מרגעי המשבר הגדולים ביותר אותם ידעה החברה מאז הקמתה. הניסיון והמקצועיות, לצד נחישות ללא פשרות הם אלה שהביאו את החברה להשלמת מתווה הסיוע וביצוע הנפקה מוצלחת החיוניים לצורך העלאתה על מסלול המראה. דרך ארוכה לפנינו ואני בטוח כי נדע להצליח גם בעתיד".