Coca-Cola Wow 2021, פרויקט ההתנדבות הענק של קוקה-קולה חוזר גם השנה. מדי שנה מעניקה ענקית המשקאות חוויית קיץ ייחודית לאלפי צעירים וצעירות ברחבי בארץ.

הפרויקט כבר הפך למסורת והוא מייצר מעורבות גבוהה של בני הנוער. בשנת 2019 נחתם הפרויקט עם מעל 42 אלף בני נוער שנרשמו לפעילות ,השקיעו מעל 135 אלף שעות התנדבות ושברו את שיא ההתנדבות. במסגרתו תיבחר נבחרת של צעירים וצעירות בגילאי 18-16 מכל רחבי הארץ, שהתנדבו ועשו השנה הכי הרבה טוב למען הקהילה והחברה. אותם צעירים יזכו למסע ייחודי ורצוף הרפתקאות, חוצה ישראל. 

על מנת לקחת חלק בפרויקט, המתמודדים ישתתפו במשימות שעיקרן עשיית טוב למען הקהילה והחברה. כמו כן, המתמודדים יצברו ניקוד אישי במשימות ומי שיצבור את מירב הנקודות יזכה להגיע לשלב המיונים ולהתמודד על מקום בנבחרת. בנוסף לנבחרת, חברת "קוקה-קולה ישראל" תזמין את אלפי הצעירים והצעירות לאירוע מוזיקה ענק שבו היא תוקיר להם תודה על התנדבותם ועל הגעתם לניקוד הנדרש באמצעות עשיית טוב. באירוע, שיתקיים באמפי לייב פארק שבראשון לציון, יופיעו האומנים המובילים בישראל.

גם השנה יובילו את קמפיין הפרויקט בוגרי נבחרות 'Wow' לדורותיהם, אותם מלווה קוקה-קולה במהלך השנים. בוגרי הנבחרת ממשיכים בעשייה החברתית שלהם גם בימים אלו, בעמותות, מיזמים ובשירות צבאי ואזרחי.

שלי שמיר קינן, מנהלת חטיבת המשקאות בקבוצת החברה המרכזית למשקאות ישראל, מסרה: "אנחנו גאות לצאת לדרך פעם נוספת עם מהלך Coca-Cola WOW ולאפשר לבני ובנוות הנוער המצוינים שלנו להתנדב במגוון פלטפורמות ותחומים ברחבי הארץ. אני מקווה ובטוחה שגם השנה יגדל מספר המתנדבים והמתנדבות, ובני ובנות הנוער שלנו ימשיכו לעשות טוב בחברה ובקהילה".

במסגרת הפרויקט שיחל בתחילת חודש יוני ויימשך עד תחילת אוגוסט, יפתחו המתמודדים חשבון אישי באתר הייעודי של הפעילות. בחשבון יהיה לכל מתמודד סל נקודות שאותו הוא יוכל למלא על ידי עמידה במשימות חברתיות שיוגדרו מראש.

כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה', המתמודדים יוכלו להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ, כגון אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבעלי חיים במצוקה. שעות ההתנדבות האלו יעניקו למשתתפים ניקוד גבוה יותר אשר ייצבר בחשבונם האישי.  מבין כל המשתתפים אשר ייקחו חלק בפרויקט הקיץ,כ-12 אלף המתמודדים הראשונים אשר יגיעו לרף הנקודות הנדרש, יוזמנו לאירוע מוזיקה ענק ובו הופעות אל תוך הלילה של מיטב האומנים הישראלים. 

בנוסף לכך, ייבחרו ב-3 התקופות הראשונות של הפעילות כ-500 צעירים וצעירות בכל תקופה, אשר צברו את הניקוד הגבוה ביותר על בסיס פעילות חברתית ועשיית טוב. אלו יעברו תהליך מיון ראשוני שבו הם יספרו על עצמם וינמקו מדוע לדעתם הם מתאימים לנבחרת. חלקם יוזמנו לימי מיונים אשר יתקיימו בפני וועדה מיוחדת. בסיום המיונים יבחרו 20 חברי הנבחרת.

ההשתתפות מיועדת לגילים 18-16. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה ישראל" בכתובת www.cocacola.co.il ולמלא את דף ההרשמה המצורף.