חברת הטכנולוגיות הפיננסיות בלנדר הודיע היום (שלישי) כי גיל סתיו מונה להיות המנכ"ל שלה. עד כה שימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת התעופה ישראייר. חברת בלנדר החלה את פעילותה בישראל בשנת 2014, כפלטפורמת הלוואות בין אנשים.

הסמנכ"ל היוצא מישראייר יחל לכהן בתפקיד החדש בחודש אוקטובר, ינהל את מערך הפעילות של הקבוצה בשוק הישראלי, לרבות הפיתוח וההתרחבות בתחום אשראי דיגיטלי מהיר במגוון של נקודות מכירה, פיתוח והתרחבות האשראי לרכב וביסוסה של החברה בשוק האשראי הצרכני. 

סתיו (47), נשוי ואב לשלושה ילדים, מסכם כעשר שנים של כהונה כסמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר. במסגרת זו היה אחראי על ניהול מערכי המכירה, השיווק והשירות בקבוצה ולפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות בגוליבר תיירות.

ד"ר גל אביב, מייסד ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות התייחס למינוי: "בלנדר נמצאת בצמיחה משמעותית בארץ ובאירופה. מאז הנפקת החברה בחודש ינואר, היא צמחה במגוון תחומי הפעילות". אביב בירך את המנכ"ל הנכנס ואמר: "אין לי ספק שהידע של סתיו מעולם המכירות והשיווק יסייע בקידומה של בלנדר בישראל".

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, מסר: "זכיתי לעבוד כעשור עם גיל. עברנו ביחד משברים והצלחות. ביחד הובלנו במשותף את ישראייר מחברה קטנה וחבולה למובילת שוק דומיננטית". עוד אמר סירקיס: "אני שמח על קידומו של גיל ובטוח בהצלחתו בעתיד. הוא יחסר לנו כאדם וכמקצוען".