חשוב שתכירו את אחד ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר כיום. אם גם אתם מרגישים שכל החסכונות שלכם צוברים בעיקר אבק בחשבון העו"ש, אתם חייבים להכיר את האפשרות של קופת גמל להשקעה. הבנקים כיום מציעים תוכניות חיסכון עם ריביות אפסיות ותוך התנייה של סגירת הכסף לתקופות זמן שונות.

האפשרות של השארת הכספים בחשבון העו"ש אף גרועה עוד יותר, ולכן רבים כיום בוחרים להתחיל לחפש חלופות לשכן בהם את כל חסכונותיהם. אחת החלופות המבוקשות ביותר כיום היא קופת גמל להשקעה המאפשרת לכל המשקיעים בה ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מידי שנה.

אז איך זה עובד ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים להשקיע במסלול קופת גמל להשקעה? פורטל הביטוחים של ישראל אסף עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני כל צעד. אנשים רבים בוחרים לשכן רת כל כספם בקופות גמל במסלולים שונים ללא היכרות עם כל רזי ההבדלים בין המסלולים ובתי ההשקעות השונים. לפני שנעשה לכם סדר בכל הבלאגן, חשוב לפתוח בתחילת דרכו של מסלול קופת גמל להשקעה. 

מסלול קופת גמל להשקיה החל את דרכו בשנת 2016 ומאז נחשב לאחר מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר
מסלול קופת גמל להשקעה החל את דרכו בשנת 2016 וכיום, כל בתי ההשקעות בישראל מציעים ללקוחותיהם מסלולי קופות גמל להשקעה. נתון זה מחייב אתכם להיעזר במחשבון קופת גמל להשקעה ולבחור נכון את בית ההשקעות וקופת הגמל הטובה ביותר עבורכם.

מאיפה מתחילים אתם שואלים? מאחוזי התשואה השנתיים. מטרת העל של מחשבון קופת גמל להשקעה היא לאפשר לכלל המשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה בלתי מבוטלים על כל כספם. בעזרת מחשבון קופת גמל להשקעה אף תוכלו להעריך את הסכום שאתם עתידים להרוויח מידי שנה בהתחשב בסכום שבחרתם להשקיע. אחוזי התשואה המיוחלים הם בעצם הריבית החיובית שתקבלו על הכסף שלכם. ככל שאחוזי התשואה גבוהים יותר, כך תרוויחו יותר ולכן כאשר אתם מתחילים במלאכת איתור מחשבון קופת גמל להשקעה, אתם חייבים להתחיל מהשוואה בין אחוזי התשואה שבתי ההשקעות השונים הצליחו להשיג עבור כל משקיעיהם.

בעידן האינטרנטי תצליחו לקבל את כל המידע לו אתם נדרשים בכמה לחיצות כפתור פשוטות. בתי ההשקעות השונים מפרסמים את תוצאותיהם מידי כמה חודשים כך שתוכלו לערוך השוואה פשוטה בעזרת מחשבון קופת גמל להשקעה. רבים משווים את אחוזי התשואה שבתי ההשקעות הצליחו לייצר בשנה האחרונה בלבד ולכן חשוב להדגיש שהשנה האחרונה אינה מספיקה.

לפני שאתם בוחרים את בית ההשקעות המנצח לשכן בו את חסכונותיכם, חשוב לוודא כי הוא אכן מצליח לייצר אחוזי תשואה גבוהים במיוחד שנה אחר שנה במשך מספר שנים רצופות. ניתן לראות את אחוזי התשואה שבתי ההשקעות השיגו בשנה האחרונה, בשלוש השנים האחרונות וכן בחמש השנים האחרונות כך שתקבלו את התמונה המלאה והמדוייקת ביותר. 

קופת גמל להשקעה- פורטל הביטוחים הגדול בישראל (צילום: Canva)
קופת גמל להשקעה- פורטל הביטוחים הגדול בישראל (צילום: Canva)

ערכתם השוואה של אחוזי התשואה? הגיע הזמן להשוות גם את דמי הניהול - כל מה שאתם חייבים לדעת 
אך האם אתם יכולים לבחור את בית ההשקעות שלכם רק על סמך בדיקת מחשבון קופת גמל להשקעה לאחוזי התשואה? התשובה היא לא. פורטל הביטוחים הגדול בישראל אסף עבורכם את כל הדגשים החשובים ביותר ולכן חשוב שתכירו נקודה נוספת שעליכם לבדוק לפני הבחירה.

הנקודה השניה היא גובה דמי הניהול. כידוע, כל בית השקעות מעסיק אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לזהות את ההשקעות הטובות ביותר שעתידות להניב אחוזי תשואה גבוהים עם סיכון נמוך. מעבר לכך, כלל הפעולות של העברת הכספים בין ההשקעות השונות עולות כסף ולכן כל לקוח המשקיע את כספו בקופת גמל נדרש לשלם דמי ניהול.

דמי הניהול מתחלקים לשני סעיפים. הסעיף הראשון הוא תשלום על כל צבירת כל הכסף בקופת הגמל שלכם והסעיף השני נגבה בהתאם לסך ההפקדה. על פי חוק, דמי הניהול המקסימליים הם 1.05% מדמי הצבירה ועוד 4% מסך ההפקדה אך בתי ההשקעות מציעים דמי ניהול שונים. מחשבון קופת גמל להשקעה מאפשר לכם לערוך השוואות מדוייקות כך שתדעו בכמה כסף יתבטא ההפרש בין גובה דמי הניהול.

רבים הבוחרים להשתמש באפשרות זו של מחשבון קופת גמל להשקעה מצליחים להגיע להחלטה מדוייקת במיוחד של בית ההשקעות הטוב ביותר הן מבחינת אחוזי התשואה השנתיים והן מבחינת גובה דמי הניהול. חשוב להדגיש ולומר כי דמי הניהול נתונים למיקוח ולכן מומלץ לנסות ולהוריד אותם כמה שיותר. אנשים רבים שלא מבינים בתחום רואים את דמי הניהול כנתון שלא ניתן לערער עליו ולכן נאלצים לשם דמי ניהול גבוהים במיוחד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל  מאפשר לרבים ליהנות מתכנים פרקטיים, עדכניים וברורים כך שתצליחו להפיק מהם תועלת רבה. 

כל כספי ההשקעה שלכם נזילים כך שתוכלו למשוך אותם בכל עת שתרצו
אז לאחר שנגענו בנקודות החשובות ביותר שאתם חייבים לבדוק היטב בעזרת מחשבון קופת גמל להשקעה, חשוב שתכירו עוד מספר נקודות חשובות אודות היתרונות של מסלול זה. כפי שציינו מעלה, אפשרות זו של מחשבון קופת גמל להשקעה נחשבת לאפשרות השקעה אטרקטיבית במיוחד לא בכדי. אספנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים והמשמעותיים ביותר שמצליחים למשוך לא מעט משקיעים.

בין כלל היתרונות הגדולים של מחשבון קופת גמל להשקעה, ניתן למנות את העובדה שכל כספי ההשקעה שלכם נזילים. בשונה מתוכניות החיסכון השונות של הבנקים, אפשרות זו של קופת גמל להשקעה תאפשר לכם להוציא את כל כספיכם או חלק ממנו בכל עת שתרצו ללא קנסות כלל. נזילות הכסף מושכת משקיעים רבים לבחור דווקא באפשרות זו על פני חלופות רבות אחרות. אך חשוב להדגיש כי בדומה לכל אפיק השקעה אחר, גם במקרה זה תידרשו לשלם מס רווח הון בשיעור של 25% על כל הרווחים שלכם.

אך גם נתון זה אינו מדוייק, במידה ותחליטו לשמור את כל כספיכם עד לגיל הפרישה וליהנות מקצבה חודשית, תוכלו לחסוך את תשלום מס רווח הון וליהנות ממלוא הסכום שהצלחתם לחסוך ללא ניכויים כלל. פורטל הביטוחים הגדול בישראל  מבטיח לכם תוכן עדכני כך שתוכלו ליהנות בקלות מכלל היתרונות הללו. 

תשואות- קופות גמל- פורטל הביטוחים הגדול בישראל (צילום: Canva)
תשואות- קופות גמל- פורטל הביטוחים הגדול בישראל (צילום: Canva)

כך תצליחו לקבל את ההלוואה עם התנאים האטרקטיביים ביותר - הדרך למינוף נכון  
אם לא די בכל אלה, ישנה אפשרות נוספת המושכת משקיעים רבים והיא אפשרות המינוף. מחשבון קופת גמל להשקעה מאפשר לכם לשער כמה תרוויחו מידי שנה כך שתוכלו לבדוק האם כדאי לכם לקבל הלוואה כנגד הסכום המושקע. קופת גמל להשקעה מאפשרת לכלל המשקיעים בה ליהנות מאפשרות לקבל הלוואה עד 80% מהסכום שהשקיעו.

נתון זה מאפשר למשקיעים רבים להשקיע את כל כספם בקופת גמל להשקעה, לקבל הלוואה בתנאים אטרקטיביים במיוחד ולהמשיך להשקיע את כספי ההלוואה באפיקים נוספים. אם אפשרות מינוף זו מעניינת גם אתכם, אל תהססו לעצור את צבירת האבק בחשבון העו"ש והשקיעו בקופת גמל להשקעה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל  מקנה לכם את כל הידע והכלים להצלחה. 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261
אתר: www.2bit.co.il