איגוד האמרגנים ומפיקי הבמה וועד הפעולה לתעשיית התרבות והאירועים, ערכו הבוקר (רביעי) כינוס חירום לנוכח המגבלות החדשות שהממשלה צפויה להטיל בעקבות הזינוק בתחלואה.

מירית צ'רלינוב, מפיקת אירועים המעסיקה צוות של תשעה עובדים ועובדת עם מאות ספקים שוחחה עם ענת דוידוב ב-103FM וסיפרה על כינוס החירום: "הכינוס היה בשל העלייה ברמת התחלואה והדיבורים על הסגר, הדברים האלו גורמים לביטולים של אירועים והופעות במיליוני שקלים. הכינוס היה כדי להסביר שאנחנו רוצים שהממשלה תשב איתנו ונבדוק יחד איך אפשר להתנהל לצד הקורונה ולא לצד מסרים מבלבלים". 

"לא ברור שנקבל פיצוי, ממש לא. אני ניזונה מהתקשורת וראיתי פרסום על מר ליברמן שאנחנו שקופים לגמרי, עוד יותר מפעם, הוא לא מתכוון לפצות. חילי טרופר, יאמר לזכותו שהוא מדבר איתנו, מבין אותנו, הוא לטובתנו. הוא מכיר את המצוקה כבר מהפעם הקודמת, הוא בקשר ישיר עם האנשים שמובילים את המחאה אצלנו וגם הוא מנסה לעשות הכול כדי שתהיה עזרה לתעשייה. כולם מדברים על סגר בספטמבר, הם לא מבינים שהסגר כבר קורה אצלנו", הוסיפה. 



בהמשך, פירטה צ'רלינוב אודות הנזקים שנגרמו לעסק של עד כה ואמרה כי "חמישה אירועים עבי תקציב התבטלו רק בשלושת השבועות האחרונים, זה מעל שני מיליון שקלים. זה פשוט נורא. אני היום מעסיקה שני עובדים בלבד, כולם עצמאיים. עם יד על הלב, אחרי הקורונה פחדתי להחזיר אנשים. אמנם החזרתי שניים, זה לא סוף העולם, אבל עדיין אנחנו רק מלקקים את הפצעים שלנו". 

בסיום, הזהירה כי קיימת סכנת קריסה לאנשים בתחום ענף התרבות והאירועים. "כל מפיק יש מאחוריו פרנסה למאות משפחות. כל מה שאנחנו רוצים שינהגו בנו בהגינות ויראו גם מה קורה במדינות אחרות בעולם, שכן אפשר לעשות אירועים תחת התו הירוק. אם הייתה ודאות קדימה לא היו קורסים, כשאין ודאות זה מוביל לקריסה".