חברת פיניש חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מרכז שלוה, כחלק מהקמפיין המתמשך של המותג המעודד את הציבור לחסוך במים בישראל. שיתוף פעולה נחתם לתקופה של שנתיים עם הארגון המטפל בלמעלה מ-2,000 ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בבריכות שחייה טיפוליות ושיקומיות.

פיניש, המותג המוביל בישראל בקטגוריית מדיחי הכלים וארגון שלוה לטיפול בילדים ובוגרים עם מוגבלות, חתמו על שיתוף פעולה ארוך טווח (שנתיים לפחות). שיתוף הפעולה הוא חלק מקמפיין גדול של המותג שהחל ב-2020 הקורא לחיסכון במים בישראל באמצעות שימוש במדיח כלים שנמצא חסכוני על פני שטיפת כלים ידנית. ההערכות הן כי רק השנה נחסכו באמצעות שימוש במדיח כמיליוני ליטרים של מים בישראל.

עמוס פם, מנכ"ל רקיט הייג'ין: "אנחנו גאים לתרום לאג'נדות החשובות של חיסכון במים ותמיכה בילדים עם מוגבלות. המפעל החשוב הזה, ארגון שלוה, עטוף כולו בעשיית הטוב והכשרת ילדים ומבוגרים בעלי מוגבלות להשתלבות אופטימלית בחברה".

קלמן סמואלס, מייסד ונשיא שלוה: "אנחנו מודים לרקיט ופיניש על שיתוף הפעולה שמעודד מצד אחד חיסכון במים שכל-כך קריטי במדינת ישראל ומצד שני מחזק ומדגיש את הצורך בטיפול מותאם לילדים עם מוגבלות כמו שניתן במסגרת טיפולי הבריכה בשלוה. שותפים כמו רקיט בהחלט מחזקים את ארגון שלוה ואת היכולת שלנו לשאת את דגל השילוב והטיפול גבוה ולמעלה".