חברת AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת והגדולה בישראל לניהול קריירה ולגיוס עובדים, הודיעה על רכישת 60% מהאתר 'סחבק', המתמחה בתחום המשרות לצעירים במגוון רחב של תחומים, זאת באמצעות כלים אינטרנטיים חדשניים. 

מנכ"ל AllJobs, שי מגל, מסר: "כחברה המובילה בתחומה, אנו משקיעים משאבים רבים בהצעת פתרונות מגוונים ללקוחותינו. החיבור שלנו עם 'סחבק' הוא טבעי, ובמידה מסוימת גם מזכיר את תחילת דרכה של AllJobs בתחום לפני 17 שנים. אנו מזהים במייסדים רעב, מקצועיות, יצירתיות ויכולת לרוץ למרחקים ארוכים, ובטוחים שהצטרפותם אלינו תאפשר לשני הצדדים הפריה הדדית והשאת ערך מקסימלית לגולשים ולמעסיקים כאחד". 

הרצל עוזר, דירקטור וממייסדי AllJobs, הוסיף: "רכישת 'סחבק' הינה אבן דרך נוספת בהפיכת AllJobs מהחברה המובילה את שוק חיפוש העבודה, לחברה שמהווה פלטפורמה לניהול הקריירה".

סחבק, שנוסדה בשנת 2018, הפכה לפופולרית בקרב דרושי העבודה הצעירים בישראל וזכתה לכינוי "האינסטגרם של שוק התעסוקה". באתר ניתן להגיש מועמדות תוך פחות מדקה לעשרות משרות, ללא צורך בקורות חיים. בין לקוחות החברה, ניתן למנות את קניוני עזריאלי וישרוטל. החברה נוסדה על ידי נועם צוברי וניר דוד, מייסדי חברת הפרסום הדיגיטלי SAFRA, שחר מדינה, שמוביל את הטכנולוגיה, ואדם ברקת שמכהן כמנכ"ל. בנוסף, בחברה שותפה חברת הפרסום "חיילים מצייצים". מייסדי 'סחבק' ימשיכו להוביל את החברה בשנים הקרובות. 

נועם צוברי, מייסד-שותף והוגה 'סחבק', אמר: "אנחנו מתרגשים לחבור ל-AllJobs, ובטוחים שנגיע להישגים מרשימים ביחד. מתחילת הדרך, שאבנו מהם השראה, ושמחנו לגלות שמאחורי המותג עומד צוות מדהים ומוכשר, שמכוון הכי גבוה שיש. יחד עם השותפים החדשים שלנו, החלום לבנות פלטפורמה תעסוקה לצעירים, שמעניקה מעטפת של °360, הוא מעבר לפינה".