כמו כן, חברת הספנות רשמה עלייה של כ-44% בתנועת המכולות, ל-921 אלף מכולות ברבעון השני.ההכנסות גדלו בשיעור של 200% - ל-2.38 מיליארד דולר. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השני ב-1.16 מיליארד דולר, לעומת 69 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, זינוק של 1.581%.
לדבריו, "במבט קדימה ובהתבסס על התחזיות החזקות שלנו, אנו מצויים בעמדה מצויינת להחזיר הון משמעותי למשקיעים שלנו, עם תשלום הדיווידנד הצפוי של 50%-30% מהרווח הנקי של 2021, שישולם בשנת 2022, בנוסף ל-238 מיליון דולר, או שני דולר למנייה".
גליקמן הוסיף עוד, כי "קיים עודף גדול מאוד של ביקושים" והדגיש: "החברה נערכה לכך הייטב בשינוע בקווים רווחיים יותר, בין היתר, בין סין ומדינות באסיה לארה"ב, לאוסטרליה וניו זילנד ולרוסיה. לדבריו, "לצים יש כיום יכולת שינוע של קרוב למיליון מכולות, אחרי שצמחנו מכ-630 אלף. מספר האוניות שאנו פעילים גדל מ-54 ל-113 והוא ימשיך לגדול".
בתשובה לשאלה אודות הפקקים של אוניות המתינות בכניסות לנמלי ישראל, אמר גליקמן: "ישראל מהווה חלק קטן מהפעלות שלנו וההפסד קטן. הבעיה היא פקקי ענק בנמלים גדולים בעולם, כמו בלוס אנג'לס וסיאטל".