שרה רם שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים, וחברת התאחדות האטרקציות התיירותיות, שוחחה היום (רביעי) עם ענת דוידוב ב"איפה הכסף" ב-103FM. בשיחה, שליין התייחסה לירידה בכמות המבקרים באטרקציות, בעקבות חזרתה של הקורונה וטענה כי "אני דיי בטוחה שחבריי באטרקציות קטנות יותר יסגרו. כשבאים רק 30% מהקהל, אתה מפסיד כסף, פשוט מפסיד".

לדבריה, גם בפארק המים שפיים חוו ביטולים בגלל הקורונה: "אירועים וקבוצות מיעטו לקבוע, בשבועיים האחרונים כל מי שהזמין ביטל. היום הייתה ירידה של 70% מסך כל האנשים שהגיעו לעומת אתמול ושלשום, אני מזכירה שאנחנו בשבועיים האחרונים של החופש הגדול, אין קייטנות, הורים לוקחים חופש ויוצאים לבלות עם הילדים שלהם. זה זמן שבאים המונים בדרך כלל".

עוד היא הוסיפה כי "אטרקציות הן לילדים, וזה הזמן והמקום לבוא לאטרקציות. כשבאו כבר אנשים, רובם ידעו על התו הירוק, ומי שבאמת רצה וניסה ללכת ולעשות בדיקה לילדים שלו, לא הצליח. מד"א פותחים ב-11 בבוקר בנתניה, זה לא רלוונטי, מי שהלך חיכה ואמרו לו תבוא ב-14:00, אנשים לא הצליחו באמת לעשות בדיקות כמו שצריך עם הילדים בבוקר ולבוא, אנשים מאוד כעסו. מצד שני מה אתה יכול לעשות? אתה צריך לציית להנחיות".

שליין ציינה כי היא מאמינה שפארק המים שבאחריותה יוכל להישאר פתוח במידה ויישאר התו הירוק, "כי זה מקום שבאים אליו ליום שלם". למרות זאת, היא אמרה כי גם תו סגול יכול להתאים: "שיתנו הגבלה על כמות האנשים וישמרו על מרחק, כמו בקניונים".

לסיום היא הסבירה שלמרות שפארק מים אינו חיוני כמו בית מרקחת, היא עדיין חושבת ששפיים צריך להישאר פתוח. "ליד הים או הכנרת או הסחנה, אנחנו אותו דבר. לשם יכולים ללכת אז גם אלינו יכולים לבוא", סיכמה.