הילה הרמולין-רונן מונתה לסמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר. הרמולין-רונן (48), נשואה ואם לשלושה ילדים, שתחליף את גיל סתיו החל מנובמבר, מילאה בעבר שורת תפקידים בכירים בעולמות הפיננסים, התעופה והתקשורת. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במלונאות ותיירות בבית הספר לניהול באוניברסיטת בן גוריון.

הרמולין-רונן החלה את דרכה המקצועית בחברת אל על, שם עבדה במשך כ-15 שנים ובתפקידיה האחרונים שימשה כסגנית ראש אגף השיווק, מנהלת מועדון הנוסע המתמיד והאחראית על המסחר האלקטרוני. לאחר מכן עברה לבנק הפועלים וניהלה במשך כשמונה שנים את השיווק והאסטרטגיה של הבנק, כאשר בין היתר היתה ממובילות מהלך העסקים הקטנים בבנק, תכניות הנאמנות וכרטיסי האשראי והיתה שותפה להקמת אפליקציית ביט.

בהמשך שימשה כראש אגף בחברת התקשורת פרנטנר ובשנה האחרונה כיועצת לחברות במשק בתחומי הנאמנות, ארנקים דיגיטליים, אסטרטגיה, שיווק, פיתוח עסקי ודיגיטל ללקוחות וכרטיסי אשראי. "אנו מברכים על הצטרופה של הרמולין-רונן לצוות הניהול הבכיר של ישראייר", ציין המנכ"ל אורי סירקיס – "יכולותיה יסייעו לסינגרציה של רשת הקמעונאות של רמי לוי ויחזקו מהלכים אסטרטגיים אותם ישראל מובילה ומתכננת".