לאחר תקופה ארוכה של שקט תעשייתי בתחום הפרסום ופעילות מתחת לרדאר, יוצאים הבנקים לאור. בחלוף המשבר העסקי ואחרי שהתרגלנו לחיות לצד הקורונה, החלו הבנקים בימים האחרונים בסדרת קמפיינים פרסומיים. אחד התמריצים לכך הוא הפעלת תוכנית "מעבר בקליק' והאפשרות לנייד לקוחות בין בנקים בקלות.

בנק הפועלים בניהול דב קוטלר, שלקוחותיו עלולים להיות מחוזרים על ידי הבנקים המתחרים, השיק אתמול את תוכנית Poalim Wonder. במסגרת זאת, הלקוחות יצברו נקודות בהתאם להיקף השימוש שלהם בכלל כרטיסי האשראי הבנקאיים שהונפקו על ידי הבנק, ולפעולות בערוצים הדיגיטליים.

עיתוי התוכנית קצת בעייתי, שכן באחרונה נחשף שימוש לרעה בכרטיסי האשראי שנעשו באמצעות אפליקציית ביט הפופולרית. אלא שהבנק דיווח לפיקוח על הבנקים כי טיפל במשבר ביעילות וחסם את האפשרות לשימוש באפליקציה באמצעות טלפון נוסף.

על פי התוכנית, שתחליף את כל תוכניות התגמול הקיימות, כל לקוח של הפועלים שיצטרף לתוכנית יקבל 25 נקודות שבגינן יוכל ליהנות מהטבות, כגון חצי ק"ג גלידה ברשת גולדה, ארוחת ילדים ברשת מקדונלד'ס, ספר ברשת צומת ספרים ומשקה ברשת Rebar.

בבנק הודו שהתוכנית הושקה מתוך רצון לחזק את הקשר בין הבנק ללקוחותיו ולאור שיתוף הפעולה של כלל חברות כרטיסי האשראי. ההצטרפות לתוכנית נעשית באמצעות אפליקציית Poalim Wonder הזמינה בחנויות האפליקציות. את תוכנית ההטבות החדשה תוביל גלית דובין באמצעות מטה שיווק, בניהולו של סמנכ"ל השיווק אסף אזולאי. קוטלר אמר: "תוכנית ההטבות החדשה משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות, ובפיתוח הצעות הערך הייחודיות עבורם".

הפועלים אינו לבד: על רקע תוכנית "מעבר בקליק", בנק דיסקונט שבניהול אורי לוין החל במסע פרסום מקיף (שילוט חוצות ועיתונות) לחיזוק הקשר וההזדהות של לקוחות הבנק, בניסיון לגייס עוד לקוחות. את המהלך מוביל משרד אדלר־חומסקי. בנק מזרחי טפחות יצא גם הוא במסע לגיוס לקוחות. בבנק שמים את הדגש על היתרון היחסי והוא האפשרות להיפגש ולשוחח אישית עם הבנקאי, בניגוד לקשיי התקשורת אצל המתחרים.