הותר לפרסום: יזם הנדל"ן אלדד פרי הוא איש העסקים שנרצח הבוקר (שישי) ברחובות. פרי הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר, כאשר מולו הגיח רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אולם בסופן נאלץ לקבוע את מותו.

פרי היה יזם נדל"ן ומייסדה של קבוצת נדל"ן הקרויה על שמו. בשנה האחרונה נקלע לקשיים כלכליים והקבוצה בבעלותו קרסה. בחודש יוני האחרון דווח כי חובותיו עומדים על 324 מיליון ש"ח.

באוקטובר 2020 שודר בכאן 11 תחקיר על קשייה הכלכליים של פרי נדל"ן, שנכנסה אז להקפאת הליכים, ונטען כי החברה הותירה לקוחות רבים שהשקיעו את כספם ללא דירה.

מחקירה ראשונית עולה, כי המתנקש המתין לפרי בחניית בית הכנסת, כאשר הוא יושב על האופנוע. עם הגעתו למקום, יצא פרי מרכבו והוציא מתא המטען מספר עלונים, במטרה לחלקם ככל הנראה בבית הכנסת. בשלב הזה, כך עולה מעדויות עוברי אורח, המחסל הפתיע אותו - וירה בפלג גופו העליון חמש או שש פעמים, דבר שגרם למותו. 

כוחות משטרה גדולים מתחנת רחובות הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור הנסיבות, כאשר הרקע של האירוע פלילי. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי אספו ממצאים מהזירה, לרבות ממצאים פורנזיים, ובמקביל בלשי משטרה ערכו סריקות בניסיון להתחקות אחר החשוד שנמלט מהזירה. בתוך כך, החוקרים מנסים לאתר מצלמות אבטחה על מנת להתחקות אחר האירוע.