חגי שלום, בעלים ומנכ"ל רשת טיב טעם, התייחס (חמישי) בראיון לליאת רון ואריה מליניאק ברדיו 103FM לגל עליות המחירים הצפוי ברשתות השיווק: "עליית המחירים תבוא - האם היא תהיה מטורפת או צנועה? אני לא יודע להגיד. הכול תלוי בשני פרמטרים, כאשר הראשון הוא המשאבים ועלותם, כלומר חומרי הגלם שאנחנו יודעים שהם יקרים מאוד, והשני הוא מצב השוק. אני מניח שגם הספקים קצת ימתנו את עליית המחירים שלהם".

שלום ציין כי "אם הספק יעלה את המחירים באופן משמעותי - לא תהיה לנו ברירה. אנחנו לא נספוג את זה לגמרי. אני יכול למתן את ההעלאה, אני מקווה שגם הספק יעשה את זה. כל העולם נמצא במצב המטורף הזה, אני מקווה שנוכל להתייצב, אבל לא ניתן לפריפריה לשלם כמו שמשלמים במרכז".   



על שינוי סימון המחירים לסימון אלקטרוני אמר שלום: "כדאי שכולם יפנימו שרשתות השיווק לא מניפולטורים - אנחנו לא משנים שום דבר ולא מסכנים את עסקנו. אני הייתי ב-20 מדינות, ממוסקבה ועד ניו יורק עם כל מה שבאמצע, ואין מדינה בעולם שעדיין מקודדת מחירים על כל פריט.

עוד אמר שלום כי "זאת איוולת, וזה עולה לכם - זה עולה ללקוחות. תחשבו ש-3,000 איש במדינת ישראל עוסקים בקידוד. מדובר ב-3,000 משכורות שכולן ילכו ללקוח. ושום מבוגר לא צריך לעשות שום דבר, אף אחד לא יפסיד מזה, אנחנו ישרים כמו סרגל".