ד"ר גל אביב, מייסד ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות על בנקאות חדשה והשפעתן של חברות הפינטק:  "חברות הפינטק נכנסות לתחום המימון החוץ בנקאי ומשנות את הדרך בה ננהל את הכסף שלנו. תרבות הצריכה וניהול התזרים שלנו עומדים להשתנות". את הדברים אמר ד"ר אביב בפסגת העסקים של קבוצת הג'רוזלם פוסט, והוסיף כי "הציבור אימץ את ההבנה שצריך לעשות שינוי בהתנהלות הפיננסית לקחת שליטה על תזרים המזומנים שלו, ולהימנע מאוברדראפט".

"שיטת התשלום של קנה עכשיו שלם אחר-כך, מאפשרת ללקוח לשלוט על תזרים ההוצאות ולבצע רכישות משמעותיות מבלי לפגוע במסגרת האשראי היום יומית. הוא לוקח בחשבון את ההוצאה הנוספת, אך היא אינה פוגעת בשגרה הפיננסית היום יומית.  בעולם זה נקרא - Control your cash flow", הוסיף.

לדברי ד"ר אביב, השימוש בבלנדר, מעניק בממוצע חסכון של ארבעה אחוז שנתי, המהווים את פער התיווך למעשה. "אנחנו עושים את מירב המאמצים שלא יהיה סיכון ללקוחות, ועד היום אף לקוח לא נפגע, אפילו לא באגורה אחת. אם אנחנו מדברים על בנקאות חדשה, זה הפער בין חברות פינטק עם המון טכנולוגיה לבין גופים מסורתיים שנשענים על הרבה כח אדם ופחות טכנולוגיה. 

בישראל התרגלנו לזה שאנחנו רגילים לפרוס קניות בעזרת כרטיסי אשראי, והרבה אזרחים נכנסו למינוס. ברגע שירדו המסגרות באנו לתת פתרון אחר ללקוח, שיאפשר לו לפרוס תשלומים בצורה שקופה וברורה. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת  נוכחות באתרי איקומרס משמעותיים בהם אנחנו מאפשרים ללקוח פריסת תשלומים רחבה, הכל אונליין ללא צורך בטפסים וניירת."

בנושא עתיד עולם הבנקאות ציין ד"ר אביב כי החברה נכנסה לאחרונה למספר שיתופי פעולה מעניינים מעולם הבנקאות ועד מימון רכב.  

"הכניסה שלנו לשת"פ עם בנק הפועלים תאפשר לחזק את הצד המימוני לכל עסקאות האשראי ולהיות שחקן משמעותי בשוק שמוערך בכ-30 מיליארד שקל. מעבר לכך אנחנו מתרחבים גם בתחום המימון לרכב ופרוסים כבר בכ-400 מגרשי רכב ברחבי הארץ ומאפשרים לכל לקוח מימון מלא לרכב".