נשיא לשכת רואי החשבון החדש, חן שרייבר, ממשיך להפתיע. ימים ספורים לאחר שעורר סערה בעקבות כוונתו לקבל שכר חודשי מהלשכה, כעת מתברר כי הוא הודיע לאחרונה למנכ"ל הלשכה רו"ח ידין דוד על כוונה להחליפו.

שרייבר היה חבר בוועדת האיתור שמינתה את דוד לתפקיד לפני כשנתיים וחצי, בתקופה שבה שימשה איריס שטרק בתור כנשיאת הלשכה. לאחר שהתבשר על ההחלטה להחליפו, מנכ"ל הלשכה החליט לשכור את שירותיה של עו"ד סיגל פעיל כדי להתגונן ולהגן על זכויותיו.

עוד נודע כי נוסף על כך החליט נשיא הלשכה החדש להחליף את הייעוץ המשפטי של הלשכה, ולמנות ליועץ משפטי את משרד עו"ד גיא גיסין.
פעילים בלשכת רואי החשבון המקורבים לידין הביעו תמיהה על ההחלטה של שרייבר. לדבריהם, "ידין מונה לתפקידו בתום תהליך איתור מקצועי שהתבצע על ידי ועדה מטעם הלשכה וחברה להשמת בכירים. ידין נבחר מבין מאות מועמדים שהגישו מועמדות למשרה".

עוד הסבירו כי "משרת המנכ"ל בלשכת רואי חשבון היא משרה מקצועית במהותה, ובעבר כיהנו מנכ"לים בקדנציות של כמה נשיאים לאורך שנים רבות. כמנכ"ל הלשכה הגיע ידין להישגים רבים בניהול הלשכה, כולל צמצום הגירעונות שהצטברו במשך שנים קודמות". למרות פניית "מעריב", לא נמסרה אתמול תגובה מטעמו של שרייבר. גם תגובתו של ידין לא התקבלה אמש.