מותג הרכב החשמלי Aiways חנך את מרכז החוויה הייחודי שלו, כשהדגש הוא על חווית המותג ומתכתב עם מסע הלקוח העובר אל העולם הדיגיטלי בעיצוב המהווה רקע מעודן ומתייחס לרכבים כמוצגים.

לדברי Aiways, מרכז החוויה בהרצליה תוכנן מתוך חשיבה על השינוי בחוויה הקמעונאית והתאמה ללקוח החדש, התבוננות על משמעויות המהפכה העוברת על שוק הרכב ותרגום ערכי המותג לתחושות ואסתטיקה. "המעבר של הקמעונאות לאון ליין, לאחרונה גם בשוק הרכב דרשה התווית שינוי הפרדיגמה על תפקידו של הייצוג הפיזי של מותג ושינוי מאולם תצוגה למרכז מותג חווייתי. Aiways ישראל באופן דיגיטלי מלא מאפשרת ללקוחותיה תיאום הזמנת התנסות נהיגה עד הבית, וכמו כן תשלום מקדמה והזמנת רכב באמצעות אתר האיקומרס של המותג ועמדות מכירה (קיוסקים) במרכז החוויה.

מרכז aiways (צילום: באדיבות aiways)
מרכז aiways (צילום: באדיבות aiways)

המרכז עצמו מתפרס על שטח של 400 מ"ר בהשקעה של כ-מיליון דולר תוכנן ועוצב בישראל בקונספט הייחודי ע"י האדריכל ערן זיו בשיתוף עם ענבר נחשון מ-Aiways ומציג חוויה חדשה לתעשיית הרכב המשתנה.

Aiways הוקמה בשנת 2017. מייסדי החברה ומנהליה הבכירים כולם יוצאי תעשיית הרכב המסורתית, מומחים בעלי ידע וניסיון רב, שאליהם הצטרפו מומחים לחדשות וטכנולוגיה. החברה הוקמה עם החזון ליצירת פתרון תחבורתי מתקדם, מעוצב וחוויתי המותאם לעשור הבא והמשקף את המהפכה בתעשיית הרכב.

בחציון הראשון של השנה הבאה יגיע לישראל ה- Aiways U6, הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה-MAS הבלעדית של החברה. הוא יימכר במקביל ל- Aiways U5 ויהפוך את הנהיגה ברכב חשמלי ידידותי לסביבה לחוויית נהיגה מרגשת ונגישה יותר לקהל חובב הטכנולוגיה.