קובי קרני, יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות, התראיין בתוכניתה של ענת דוידוב ב-103FM, והתייחס לפתיחת השמיים לתיירים מחוסנים ומחלימים: "משהו קצת זז, אבל זה לא פתרון לשום דבר".

הוא ביקר את מדיניות הממשלה ואמר כי "יש לי ספק רק לגבי המניעים לקבלת ההחלטות הללו, נדמה לי שהן ממש לא ענייניות". הוא הוסיף: "מרגיש שזה בא ממקום בו המדינה לא רוצה לשלם פיצויים לעסקים שנפגעו, הם יודעים שיצטרכו לפצות אותנו אם הענף יהיה בסגר".

"אנחנו לא עובדים נורמלי כבר שנתיים", הוסיף "הקריבו את ענף התיירות כדי למשוך זמן, הציבור המחוסן משלם נזק עבור אנשים שלא היו מוכנים להתחסן. המדינה צריכה לשלם על זה".

כמו כן, קרני מוסיף: "אני לא מוצא שום היגיון בהחלטות. איפה ההיגיון לאסור כניסה ממדינות אדומות? המגפה גם ככה פה, ברור שאין כבר מה לעשות. אנחנו נמצאים מחר בבג"ץ בקשר לכל המדיניות של סגירת שדה התעופה ומדינות אדומות, ואנו מקווים לקבל ממנו סיוע כדי שיכניס שכל ישר בכל מה שקורה".

לסיום, אומר קרני: "כל פעם שאנחנו מגישים בג"ץ, יום לפני המדינה משנה את המדיניות שלה. יש בסיס רציני ביותר לטענות שלנו, כל ההצהרות לטלוויזיה זה בולשיט אחד גדול. לפני חודש כולם ידעו שהמגפה מהירה והמחלה לא קשה, לא ידעו שזה מה שיהיה?".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm