ארגון עובדי מכבידנט, ההסתדרות הלאומית ומכבידנט חתמו הבוקר (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש המטיב באופן משמעותי את תנאיהם של כ-3,000 עובדי מרפאות השיניים של מכבידנט. ההסכם החדש כולל קידומי שכר משמעותיים לכלל הסקטורים כולל הפרשים לשנת 2021, הגדלת סל הרווחה וקידומי דרגות. 

בין היתר, הסכם כולל הגדלת תקציב הדרגות לכלל הסקטורים (רופאים, רופאי עזר ושנניות), מענק וותק כל חמש שנים, מענק חתימה בסך 3000 ש"ח לפי חלקיות משרה, תשלום עבור השתלמויות ושעות צוות לסקטור הרפואי ועוד.  ההסכם נחתם מול כהן טוני, מנכ"לית מכבידנט שנכנסה לתפקידה לפני מספר חודשים. 

יו"ר ועד העובדים – לימור הראל פייגנבוים: "לאחר תקופה ממושכת של משא ומתן כאשר טובת עובדי מכבידנט עומדת לנגד עיני הועד ותוך שיתוף פעולה עם ההנהלה החדשה הצלחנו לגבש הסכם קיבוצי המיטיב עם העובדים שלנו בצורה משמעותית.  אנחנו מאמינים שהסכם זה על הבשורות הרבות שבו, יביא לצמיחה משמעותית של מכבידנט בשנים הבאות. העובדים יכולים לחייך בפה מלא."

עו"ד פז גליקמן, מנהל סקטור רפואה ורווחה, שליווה את המו"מ מטעם ההסתדרות הלאומית: "מדובר בהסכם פורץ דרך בעולם יחסי העבודה שמביא בשורה אמיתית לעובדי ועבודות מכבידנט ומתניע מחדש את היחסים בין ההנהלה לבין ועד העובדים. ההסתדרות הלאומית תמשיך להיות הגשר המחבר בין ההנהלות לוועדי העובדים מתוך אחריות ורצון לקדם את הארגון."