ועדת העבודה והרווחה וועדת הכלכלה קיימו היום (שני) יחד דיון בו דנו במדיניות הפיצויים לבעלי העסקים והעצמאים. יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ אפרת רייטן-מרום, שוחחה עם ענת דוידוב ב-103FM והתייחסה למדיניות הממשלה: "יש ענפים שנפגעים בצורה אנושה, כמו עולם התרבות והפנאי, האירועים, מסעדנות וכדומה. העניין הוא שהמתווה בגל הנוכחי צריך להיות שונה מהגלים הקודמים, בגלל שלא כל הענפים נפגעו".



"משרד האוצר בוחן אפשרויות טובות ואפקטיביות שעלו היום בדיון. למשל, כשדיברנו על בעיית התזרים, אפשר יהיה לדחות את הביטוח הלאומי וספקים של משרד הביטחון ומשרד החינוך יקדימו את התשלומים במקום לשלם שוטף פלוס 90. אני אומרת ביושר רב שהדיון היה אפקטיבי וחיובי - אני לא חוויתי התנגדויות", הוסיפה

לדבריה, "חוויתי קשב ושיתוף פעולה גם על נושאים שעד היום לא עלו לכותרות, כמו גני הילדים הפרטיים שנאלצים להיסגר כל שני וחמישי בגלל הבידודים. אני לא התרשמתי שהממשלה הזאת הולכת לתת לעסקים לקרוס. כבר ביום רביעי נוכל לקדם ולשפר את המתווה".

בסיום, התייחסה להחלטת רה"מ ומשרד הבריאות לקצר את ימי הבידוד לחמישה, ואמרה כי "אנו מנסים למצוא תמיד את האיזון שבו ניתן לשמור על הבריאות ועל המשק. היום, שאנחנו כבר יותר חכמים ויודעים הרבה יותר דברים על המחלה הזאת - אפשר להסתכל עליה אחרת. אפשר לקצר. השינוי פה הוא משמעותי מאוד, אבל יש פה עוד הרבה דברים שאנחנו צריכים לטפל בהם".

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm