ניחוח אישה
הקולקציה הייחודית של ללין ליום האהבה, במהדורה מוגבלת, מחזירה אותנו אחורה בזמן עם ניחוח חדש של WARM VANILLA. השילוב בין הניחוח המתקתק של פריטי הקולקציה לעיצובים נוסטלגיים הקורצים לשנות ה־50 מוגש כחוויה מרגשת.
נוסף לכך, לרגל חג האהבה ובמהלך חודש פברואר תציע הרשת 50% הנחה על כל המוצרים בחנות ובאתר, כולל הקולקציה החדשה, ברכישת תיק מעוצב ב־20 שקל. מחיר המארזים בקולקציית מארזי ולנטיינס : 90־210 שקל (לאחר הנחה בקניית התיק). להשיג בסניפי הרשת.

laline חג האהבה  (צילום: אמיר מנחם)
laline חג האהבה (צילום: אמיר מנחם)

סימנים של אוהבים
Little acts of love. לרגל היום הרומנטי של השנה, תכשיטי פנדורה מעניקים מתנה וגם צ'ארם במתנה בכל קנייה מעל 449 שקל. ההטבה תהיה בתוקף עד 14 בפברואר או עד גמר המלאי ובכפוף לתקנון. להשיג בחנות האונליין של PANDORA, בחנויות הרשת, ברשת JACKIE-O ובחנויות התכשיטים המובחרות.

pandora תכשיטי פנדורה צ'ארם 285 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
pandora תכשיטי פנדורה צ'ארם 285 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

גוונים של מתוק
מחפשים מתנת אהבה עם ערך מוסף? הכירו את הפרלינים בהדפסת לבבות מעשה ידם של בני נוער בסיכון, שלומדים להיות קונדיטורים ומכינים מארזי שוקולדים ופרלינים מטעם עמותת גוונים של מתוק.
המיזם החינוכי־טיפולי, שפועל במרכזי נוער, מפעיל כמאה בני נוער בסיכון שעובדים בשכר ומקבלים הכנה לשוק העבודה האמיתי. בעזרת שלוש שוקוליטריות מקצועיות, המשמשות להם כמנטוריות, הכינו בני הנוער מארזי לבבות שוקולד, הכוללים תשעה פרלינים משוקולד לבן, חום וורוד וכן מארזים של פרחים משוקולד.
המחירים: מארז של תשע יחידות לבבות בטעמים שונים: 48 שקל; מארז של ארבעה פרלינים או לבבות: 22 שקל; ורד בודד משוקולד: 5 שקלים. אפשר לרכוש ישירות באתר הבית של העמותה ולקבל עם שליח עד הבית (בתוספת 25 שקל)  

מארז של 9 יחידות לבבות בטעמים לעמותת גוונים של מתוק ב-48 שקלים (צילום: יח''צ)
מארז של 9 יחידות לבבות בטעמים לעמותת גוונים של מתוק ב-48 שקלים (צילום: יח''צ)

זמן לאהבה
מותג שעוני האופנה השוויצרי סווטש משיק קולקציית שעונים במהדורה מוגבלת, שעוצבו בהשראת יום האהבה. השעונים הם יוניסקס, במראה צעיר ואופנתי, ומגיעים בצבעי האהבה: אדום, שקוף ולבן. על כל שעון מתנוסס איור של לב גדול בלוח המחוגים, בשלושה צבעים לבחירה, רצועת השעון עשויה סיליקון והמארז כולו מעוצב וחגיגי.
טווח מחירים לצרכן: 299־349 שקל. להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ ובאתר.

שעון SWATCH מחיר 299 שקלים (צילום: יח''צ)
שעון SWATCH מחיר 299 שקלים (צילום: יח''צ)

חם בלב 
קולקציית ולנטיינס דיי הרומנטית של מגנוליה מציגה עיצובים של לבבות בגדלים שונים, בסגנונות המתאימים הן ליום־יום והן לאירוע נוצץ. בשנה האחרונה הטרנד הבולט הוא לבבות גדולים. ההשראה לתליונים גדולים ובעלי נוכחות הגיעה משנות ה־80, והיא ומקבלת תרגום חדש לתליון הלב הקלאסי. טווח מחירים: 99־389 שקל. להשיג בסניפים ובאתר החברה.

טבעת ציפוי זהב חותם לב 149 שקלים (צילום: אפרת אלון שמרי)
טבעת ציפוי זהב חותם לב 149 שקלים (צילום: אפרת אלון שמרי)

כוס התה שלכם
חנות הקונספט T-LAB בתל אביב מציעה מארז מתנה לחג האהבה בקופסת מתנה מהודרת הכוללת: תה ירוק יסמין - 20 שקיקי אורגנזה בפאוץ' מעוצב ושומר טריות; וחליטת פירות יער - 20 שקיקי אורגנזה בפאוץ' מעוצב ושומר טריות.
נוסף לכך תמצאו במארז זוג כוסות זכוכית דאבל גלאס בצורת לב וקופסאות פח מעוצבות לאחסון תה. המחיר: 229 שקל. להשיג באתר ובחנות הקונספט של T-LAB, החשמונאים 103, תל אביב.

tlab לקראת חג האהבה מחיר מארז 229 שקלים tea for two (צילום: אפרת אשל)
tlab לקראת חג האהבה מחיר מארז 229 שקלים tea for two (צילום: אפרת אשל)

קופידון של סבון 
מיזם מחויך של רשת סבון ליום הוולנטיינס דיי קורא לאנשים לשלוח ליקיריהם מארזי אהבה - אדומים לרומנטיקה או לבנים לחברות. המיזם יאפשר לשולחים להישאר אנונימיים אם ירצו. ההשראה למיזם מגיעה ממשחק נפוץ במוסדות חינוך בעולם, שבמסגרתו  התלמידים שולחים בחג האהבה ורדים אדומים כמחווה למי שהם אוהבים באופן רומנטי, וורדים לבנים למי שהם אוהבים באופן חברי.
המארז יכלול פרחים בצבע הנבחר ו־שלושה מוצרי טיפוח מבית SABON: קרם ידיים 30 מ"ל, פילינג גוף 60 גרם וסבון נוזלי על בסיס שמנים 100 מ"ל. המחיר: 149 שקל, כולל משלוח. רכישת המארזים תהיה זמינה באתר ב־13.2 בלבד.

מארזי וולנטיינס סבון (צילום: רונן מגן)
מארזי וולנטיינס סבון (צילום: רונן מגן)

לקנות לך יהלום
בקולקציה החדשה של Lady Heart) Padani) מוצעים עיצובים חדשים ועדכניים של תכשיטים המסמלים את יום האהבה. ביניהם: שיבוץ ייחודי של שלוש אבני יהלום לכדי צורת לב, המאפשר לאור לפרוץ לתוך התכשיט וליצור אפקט ייחודי המקנה לו מראה גדול ומרשים יותר. בקולקציה אוסף של שרשראות, טבעות, צמידים ועגילים עשויים זהב 18 קראט ומשובצים יהלומים.
הדגמים מגיעים בזהב לבן, זהב צהוב או זהב אדום. הפריטים הבולטים הם עגילים צמודים בצורת לב, המורכבים משני יהלומים חצאי ירח ויהלום מרובע, החוברים יחדיו לצורת לב, ושרשראות לב עדינות המתאימות לכל סגנון אופנתי.
טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 6,300־11,280 שקל. להשיג בשמונה חנויות הבוטיק בפריסה ארצית ובאתר פדני, עם משלוח חינם לכל מקום בארץ ובעולם.

פדני עגילי לב 7896 שח,  שרשרת לב 13300 שח (צילום: שי כהן־ארבל)
פדני עגילי לב 7896 שח, שרשרת לב 13300 שח (צילום: שי כהן־ארבל)

על תשוקה ואהבה
רשת החזיות וההלבשה התחתונה פמינה משיקה קולקציה רומנטית ליום האוהבים, הנושאת את המסר MADE WITH LOVE. הקולקציה משלבת פריטים קלאסיים ונצחיים לצד פריטים נועזים יותר, והיא מבוססת על צבעוניות קלאסית עם נגיעות טרנדיות, כולל גוני אדום יין, סגול מעושן, שחור וורוד, ואפילו הדפס מנומר. הקולקציה מבוססת על בדי תחרה ורשת עדינים, קרפ סאטן, קטיפה ומייקרופייבר נשפך ומלטף למראה רומנטי.
המחירים: חזייה - 300 שקל, תחתונים - 100 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

femina- חזייה 299.90 שח תחתונים 99.90 שח (צילום: עמרי רוזנגרט)
femina- חזייה 299.90 שח תחתונים 99.90 שח (צילום: עמרי רוזנגרט)

אהבה אפויה
רשת רולדין מציגה גם השנה קינוחים רומנטיים ושלל מתוקים מרשימים לקראת חגיגות הוולנטיינס דיי, והפעם: עוגות לב יפהפיות ומגוון קינוחי פטיסרי שאפשר לחלוק עם בן הזוג, בהם עוגת "מון שרי" ־ שכבות של מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' של דובדבני אמרנה; עוגת לב "מרקיז שוקולד" - עוגה נימוחה של מוס שוקולד־קרמל וקרנץ' נוגט. המחיר לעוגות : 59 שקל. להשיג ב־94 הסניפים של הרשת.

רולדין עוגת מון שרי מחיר 59 שקל (צילום: רונן מנגן)
רולדין עוגת מון שרי מחיר 59 שקל (צילום: רונן מנגן)

דבר אליי בפרחים
Red Roses - קולקציית הניחוחות של המותג Jo Malone London - מצדיעה לוורד, הפרח הפופולרי ביותר בכל הזמנים, המסמל אהבה, רומנטיקה, תשוקה, אצילות ומלוכה. הקולקציה כוללת ארבעה ניחוחות ייחודיים המציעים פרשנויות שונות למלך ערוגות הפרחים.
כל אחד מהם הוא גם מתנה שהושקעה בה מחשבה רבה עבור אוהבי הניחוחות הפרחוניים, ללא צורך באגרטל ובמים. מהדורה מיוחדת של בקבוקי זכוכית מעוצבים בגוונים מתחלפים, עם המילים Red Roses בגימור גרפי ייחודי המעניק מראה רטרו אופנתי ובלעדי.
הקולקציה כוללת בשמים וניחוחות לבית. מחיר הבושם: 280 שקל ל־30 מ"ל או 560 שקל ל־100 מ"ל. להשיג בבוטיקים ג'ו מלון לונדון ובאתר.

בושם red rose 100 מל 550 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
בושם red rose 100 מל 550 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

שם הוורד
 LOVE AND ROSES. הוולנטיינס דיי, לפחות על פי רשת ZER4U, הוא חגם של הפרחים והוורדים, ועל כן היא מציעה מגוון זרים וסידורים למאוהבים ומארזים רומנטיים בצבעי החג - אדום וורוד. נוסף לכך ישנו מארז מיוחד שקיבל את השם YAEL'S, ואותו בחרה יעל שלביה, הפרזנטורית של הרשת.
במארזים תמצאו, בין היתר, זר ורדים ענקי - LADY IN RED  - החל מ־179 שקל; "עטוף בנשיקה", סידור בקופסה שקופה במחיר: 399 שקל; מארז YAEL'S, המוגש בשמפניירה וכולל בקבוק קאווה, פרלינים משוקולד איטלקי, פרלינים בצורת לב של מקס ברנר לצד חמישה ורדים, המחיר: 256 שקל.
מבצע מיוחד לוולנטיינס דיי: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים מקבלים בקבוק קאווה ב־9 שקל (במקום 45 שקל). להזמנות: 5444* ובאתר.

מארז מתנה רשת אופנת סגל החל מ500 שקלים (צילום: אודי דגן)
מארז מתנה רשת אופנת סגל החל מ500 שקלים (צילום: אודי דגן)

גם להם מגיע
אופנת סגל לגברים משיקה מארז לגבר לרגל יום האהבה. המארז מגיע בקופסה מעוצבת בצורת לב, והוא כולל טי־שירט של ארמני, ארנק ומטרייה של קארל לגרפלד מתוך קולקציית שחור לבן של המעצב. המחיר: החל מ־500 שקל. המארז ניתן לשינוי. ברשת אפשר למצוא את הליינים המחויטים והספורטיביים של מיטב המותגים, בהם קנאלי, רוברטו קוואלי, ורסאצ'ה, ארמני, בוס, דולצ'ה גאבנה, דיסקוורד, פול שארק, ולנטינו, פראדה, קארל לגרפלד, בולר, מוסקינו, פנדי, קורלאני ועוד. להשיג ברשת אופנת סגל בתל אביב, בירושלים ובנתניה. 

צילומים: יח"צ, יח"צ חו"ל, שי כהן ארבל, צילום אפרת אשל, רונן מנגן, אודי דגן, אמיר מנחם, zer4u, עמרי רוזנגרט, אפרת אלון שמרי