בנק מזרחי טפחות משיק קמפיין חריג בהשקעה של 6 מיליון שקל. זאת בתגובה לקמפיינים שהעלו בנק דיסקונט ובנק לאומי מתחילת 2022 בעקבות הרפורמה בקליק, המקילה על מעבר הלקוחות בין הבנקים. מזרחי ניצל את הקמפיין כדי לעקוץ את המתחרים באופן חריג מהמקובל.

"לאחר שסגרו עשרות סניפים, צמצמו משמעותית את כוח האדם מוטה השירות והרחיקו את הלקוחות, הבנקים המתחרים עושים 'סיבוב פרסה', יוצאים בהצהרות שהם רוצים את הלקוח יותר ומבטיחים למי שיעבור אליהם בנקאות קלה ונוחה. לקוחות שבמשך שנים שוכנעו להיות הבנקאים של עצמם ולקבל שירות מ'בוטים', נחשפים בימים אלה למאמצי חיזור אינטנסיביים, שעומדים בניגוד גמור למציאות המתסכלת שהייתה מנת חלקם לאורך השנים".

במזרחי טפחות טוענים שבניגוד למתחרים יש להם "תפיסת שירות ייחודית ומבודלת, שבמרכזה בנקאי אנושי בסניף, ומסביבה מעטפת טכנולוגית של ערוצים דיגיטליים מתקדמים, שהלקוח יכול לעשות בהם שימוש כשירצה".

הם מסבירים: "בשונה מהבנקים האחרים מזרחי טפחות לא סגר סניפים, לא הקטין את מצבת כוח האדם וממשיך לראות בבנקאות האנושית את המוטיב המרכזי במערכת היחסים עם הלקוח". את הקמפיין, המלווה בשיר הבלדה על חדווה ושלומיק, מוביל השחקן דביר בנדק, הפרזנטור של הבנק.

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק, אמרה: "אין די בהצהרות הפרסומיות של המתחרים כדי לשנות מציאות של פגיעה בשירות האישי לאורך שנים. מזרחי טפחות ממשיך לדבוק בתפיסה שטכנולוגיה יכולה לשפר את השירות האישי והאנושי, אבל בשום אופן לא להחליף אותו".