"העובדים הם לא עדר של כבשים שנמכר": אינטל רכשה את tower ממגדל העמק בסכום שמוערך ב-5.8 מיליארד דולרים, ליאון פרץ, יו"ר מרחב עמקים צפוני בהסתדרות הכללית ביקר הבוקר (רביעי) את הרכישה ואת העובדה כי העובדים לא שמעו על העסקה טרם מכירת החברה, וככל הנראה נכון לרגע זה, לא תוגמלו כראוי נוכח המכירה בראיון לליאת רון ברדיו צפון 104.5fm.

"זה יום חג למגדל העמק הייתי גם רוצה שזה יהיה יום חג גם לעובדים", פתח את דבריו והמשיך, "העסקה נעשתה במחשכים מתחת לרדארד אף אחד מהעובדים לא ידע שמתקיימת עסקה כזו, אתמול נודע להם דרך התקשורת. העובדים הם האב האנושי שקידם את המפעל הזה, והוא לא נלקח בחשבון. לא יכול להיות מצב כזה, מפעל שנמכר בכמה מיליארדים - מה קורה עם העובדים? איפה הם בתמונה? האם הם לא זכאים למענק? כפי שזה קורה בכל המפעלים שרוכשים? אני יודע שהם לא מקבלים מענק, אם הם היו מקבלים מענק זה היה עובר בתקשור לעובדים". 

המשיך וסיפר על ההודעה שקיבלו עובדי המפעל, "מה ששמעתי שעבר לעובדים, כתוב שבשלב זה הם לא מתכוונים לפטר עובדים ולסגור אתרים, אני חושב שזה לא לעניין. המפעל קיבל מענקים לאורך השנים מהמדינה, העובדים נתנו את חייהם למפעל, ואני חושב שלא רק הבכירים צריכים לקבל תמלוגים באלפי דולרים, קחו למשל את תנובה, עובדים קיבלו מהמכירה מאתיים חמישים אלף שקל על פי וותק, אני חושב שלא לקחו את העובדים בחשבון ולא סופרים אותם". 

בהמשך פנה אל ההנהלה, וטען כי יפעלו בצעדים שונים במידה ולא יקבלו מענה, "אני קורא להנהלה לעשות משא ומתן עם העובדים, שוב אני אומר, אני מברך, זה טוב למגדל העמק שאפו גדול אני רוצה שהחג הזה יהיה גם חג לעובדים. האופציות על השולחן, העובדים דורשים להיות חלק מהעסקה הזאת, הכל פתוח. הם צריכים לקחת בחשבון שהם חייבים שהם יהיו בתמונה, אנחנו נעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות, אני לא אוהב לאיים סתם, אני קורא להנהלה לתגמל את העובדים, לחשוב פעמיים לפני שהם עושים עסקאות כאלה מבלי לקחת אותם בחשבון, הם לא מטבע לסוחר, הם לא עדר כבשים שנמכר. הם עובדים שתרמו במשך כל שנותיהם בעבודה קשה בזכותם של העובדים האלה אינטל היום קונה את המפעל".