זינוק בצמיחה: למה חשוב להשאיר עסק פתוח גם כשאין מבקרים

לכבוד "דרום אדום": חזרנו לשני בעלי עסקים שסקרנו בפסטיבל אשתקד: בעלים של משק חקלאי־תיירותי ושל סטודיו לעיצוב וליצירה - כדי לבדוק כיצד הם התמודדו ומה הם למדו לאורך התקופה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חגיגות השנה החדשה.
חגיגות השנה החדשה. | צילום: משק 77

בתקופה זו נוכחנו להכיר בכוח הגדול של הרשתות החברתיות בקידום אסטרטגיה שיווקית מותאמת קהל יעד ומטרות עסקיות. שיווק והפצה באמצעות רשתות חברתיות ופלטפורמות של מדיה חברתית הינם כלי אפקטיבי בהגעה לקהל יעד פוטנציאלי ורלוונטי בכל עסק ובכל ענף. דרך פלטפורמה זו ניתן למצב את המותג, להגדיל את הפדיון העסקי ולמשוך קהלי יעד באמצעות פרסום ממוקד.

תגיות:
בנק הפועלים
/
עסקים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף