קבוצת הקמעונאות בריל, תקים עם רשת 13, חברה שתעסוק בתחום הסחר המקוון. החברה החדשה תרכז את כל פעילות הסחר המקוון של קבוצת בריל, על שלל מותגיה, ותרשום כניסה לקטגוריות נוספות. החברה תאיץ את פעילות הדיגיטל בעולם האופנה עם התמחות ספציפית בסחר מקוון.

75% ממניות החברה המשותפת יוחזקו על ידי קבוצת בריל ו־25% יוקצו לרשת 13. ההקצאה לרשת תיעשה בתמורה להקצאת מדיה, בשווי הנאמד ב־33.3 מיליון שקל על פני תקופה של חמש עד שש שנים.

בהתחשב במוניטין והפעילות הנוכחית, העסקה משקפת לחברה שווי של 133.3 מיליון שקל. הערכת השווי בוצעה על ידי חברת ווליו בייס.
בריל, שהיא חברה בורסאית עם מחזור שנתי של מעל לחצי מיליארד שקל, מפעילה 220 סניפים. היא בעלת זיכיון למותגים כמו טימברלנד, נאוטיקה, ניין ווסט, לי קופר, גלי ועוד.

יו"ר בריל, שחר תורג'מן, המשמש גם כיו"ר התאגדות רשתות המסחר, מסר ל"מעריב" כי "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם רשת 13 יאפשר להעצים את פעילותנו בדיגיטל, להפוך אותנו לשחקן מוביל בזירת הסחר האלקטרוני, ולבנות מותג מוביל בלוח זמנים מקוצר".

לדבריו של תורג'מן, כמות המשאבים הנדרשת לבניית מותג היא רבה, "והכנסת שותף אסטרטגי, שהוא שחקן מדיה מוביל, מקצרת את הדרך. תעריף הפרסום שנקבל יהיה הוגן ומקובל בעסקות מסוג זה. החברה תצא לדרך אחרי החגים. בפברואר מורגשת התאוששות במכירות הענף, אבל ההיקף עדיין נמוך ב־10% לעומת פברואר 2021".