סטנדרט חדש בבנקאות: ניהול החשבון וההשקעות מרחוק בקצב שלכם

שירות הפרימיום הדיגיטלי של בנק הפועלים מאפשר לכם לנהל את החשבון מרחוק בשורה של אמצעים דיגיטליים, מבלי לוותר על שירות וליווי אישי של בנקאי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ליווי אישי של בנקאי בלי לצאת מהבית (
ליווי אישי של בנקאי בלי לצאת מהבית ( | צילום: Bigstockphoto

הטלפון הסלולרי, ועוד לפני זה המחשב, גרמו לכך שאנחנו כבר לא צריכים להגיע לסניף הבנק שלנו על מנת לבצע חלק מהפעולות או לדבר עם הבנקאי בסניף. המגמה הזאת הולכת ומתעצמת והגיעה לשיא בשנת 2022 - שיא שגם הוא רק זמני והמגמה הזאת בוודאי תתחזק בשנים הבאות. הבנקים השונים נערכים להתמודד על לבם של הלקוחות הרוצים שירות דיגיטלי שיאפשר להם לנהל את החשבונות שלהם באופן מקוון.

בנק הפועלים נערך לתחרות הזו, בין היתר על רקע ההקלות הרגולטוריות למעבר בין בנקים, ומציע שדרוג של השירותים הפרטיים הדיגיטליים שלו תחת המותג פועלים PRO. מדובר בשירות עבור לקוחות בנקאות פרטית דיגיטלית שמנהלים באופן עצמאי את רוב הפעילות שלהם, וכשהם צריכים את הבנקאי הם מקבלים שירות זמין, מקצועי ואישי בכל ערוץ שיבחרו - בטלפון, בצ'ט או במייל ללא הגעה פיזית לסניף בשעות פעילות נרחבות. הלקוח יוכל לבחור אם להיכנס לחשבון באמצעות האפליקציה או המחשב, להשתמש בצ'ט  או להתקשר למענה הטלפוני, כש-90% מהפניות מקבלות מענה מרחוק, בחלקן מדובר בפעולות מורכבות שעד כה חייבו הגעה פיזית לסניף.

אלא שלא תמיד הלקוח רוצה לבצע את הפעולות בעצמו, ולשם כך דאגו בפועלים PRO לאפשר לו לדבר עם בנקאי אישי, והעמידו לרשותו שורה של אמצעים טכנולוגיים לכך: צ'ט ומייל, באמצעותם ניתן להעביר קבצים במידת הצורך וכן להזמין שיחה עם בנקאי.

הצעת הערך הייחודית של פועלים PRO נוגעת למגוון דרכי ההתקשרות עם הבנק וכן לשורת הפעולות שניתן לעשות בשירות. כך מציע הבנק בנקאות שמחוברת אליך עם זמינות רחבה ואמצעים מתקדמים:

ניתן לבצע פעולות בנקאיות בכל תחומי החשבון הבאים

אחד היתרונות של הלקוחות המצטרפים ל-PRO הוא שממש בדומה לבנקאי בסניף, הנותן מענה בנקאי מלא, את מרבית הפעולות והמידע ניתן לבצע מרחוק עם בנקאי אישי וצוות יועצים מקצוענים וללא הגעה פיזית לסניף.

תגיות:
בנק הפועלים
/
הרפורמה בבנקאות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף