התעשייה האווירית סיימה את 2021 ברווח שיא של 148 מיליון דולר - גידול של 11%. המכירות גדלו מ־4.2 מיליארד דולר ל־4.8 מיליארד דולר. צבר ההזמנות גדל ל־13.4 מיליארד דולר. יתרת המזומנים הנזילים מסתכמת ב־905 מיליון דולר. החברה השקיעה במחקר ובפיתוח כמיליארד דולר. המלחמה באוקראינה הגדילה את צבר ההזמנות, וזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות הרבעון הראשון של 2022.

כמו כן, התעשייה האווירית מייצרת את מטוס המנהלים 280G, המשווק באמצעות גולף סטרים האמריקאי. תקופת הקורונה הביאה לגידול בהזמנות של מטוסים פרטיים, והצפי הוא לגידול נוסף.

עמיר פרץ, יו"ר הדירקטוריון, שחתם בפעם הראשונה על הדוחות, אמר: "למרות התוצאות החיוביות יש לנו עוד דרך ארוכה, ואנו נשאף להגיע לתוצאות שיציבו אותנו בשורה אחת מול תוצאות רווח של חברות ביטחוניות אחרות בארץ ובעולם. המשימה הנוספת היא ההנפקה בבורסה. אישור החיסיון ממתין על שולחן המשנה ליועמ”ש ולחתימתו. עד שזה יקרה, אנחנו נהיה ערוכים כך שמיד עם קבלת האישור נוכל לצאת לדרך ולבצע אותה במהירות האפשרית".

מנכ"ל החברה בועז לוי אישר כי היא תצא להנפקה עוד השנה לאחר הגעה להבנות עם העובדים ועם משרדי הממשלה המטפלים בנושא. הוא מסר: "המלחמה באוקראינה, שמצטרפת למלחמות האחרונות ולעימותים אחרים במקומות שונים בעולם, מביאה לשינוי בשדה הקרב ובצורך במערכות חדשות, ואנחנו יודעים לתת מענה בים, ביבשה, באוויר ובחלל".