אופנת מועדוני הלקוחות מגיעה לענף הביטוח, והחלוצה בתחום תהיה חברת ביטוח ישיר, שמבטיחה ללקוחות הטבות בשווי של עד מאות שקלים בשנה. מועדון ישיר יצרף אוטומטית את כל לקוחות החברה ללא צורך בהרשמה או בתשלום.

לחברי המועדון יוצעו הטבות בלעדיות, הנחות ומבצעים. המועדון יחולק לארבעה מדרגים: ארד, כסף, זהב ופלטינום. הלקוח ישויך לרובד לפי מספר מוצרי הביטוח שבידו. ההטבות כוללות ביטוחים וכיסויים נוספים, והטבות מתוקף שיתופי פעולה עם שותפים עסקיים במגוון תחומים. ללקוחות המשתייכים לקבוצת הפלטינום יינתנו בנוסף שירותי VIP בלעדיים. המועדון יפעל כחלק מאפליקציית השירות של ביטוח ישיר.


החברה היא חלוצת הביטוחים הישירים בישראל. מחר היא תפרסם את הדוחות השנתיים, שיצביעו על זינוק ברווחים, בדומה לכלל ענף הביטוח.
מנכ"ל החברה קובי הבר: "מועדון ישיר הוא תוספת אטרקטיבית לחבילה ונדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית. הוא ירחיב את היכולת שלנו להעניק הצעות ערך פרסונליות, יעודד את הלקוחות להגדיל את סל המוצרים ויתרום תרומה נוספת ליתרון שלנו בשוק".