מנכ"ל אל על, אביגל שורק, הודיע היום (שני) על התפטרותו מהתפקיד הבכיר החברה. זאת, במכתב ששלח ליו"ר החברה, מר עמיקם בן צבי, ולאחר שנעשה להצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא חברת הדלק US. שורק עבד בחברת הדלק כעשר שנים בתפקידים בכירים שונים, עד שהגיע לתפקיד סמנכ״ל התפעול הראשי (COO).

במסגרת הודעתו אמר שורק: "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה. אני מבקש להודות באופן אישי למר קני רוזנברג, על האמון, התמיכה והעבודה המשותפת, להבטחת עתידה של אל. ההשקעה של כ- 800 מיליון שקל ראויה להערכה רבה והיא מעידה על האמון הרב בחברה והרצון להפוך אותה לחברה חדשנית ומתקדמת, אני בטוח כי נוסיף ונעמוד בקשר גם בעתיד".

עוד הוסיף אביגל ובקש להודות: "תודה מיוחדת ליו"ר הדירקטוריון מר עמיקם בן צבי, על עבודתנו המצוינת יחד, ועל תמיכתו הבלתי מסויגת בי כמנכ"ל, ובהנהלת החברה. תודה לחברי לשולחן ההנהלה, על עבודתנו המשותפת ו על התרומה המשמעותית ואני בטוח כי הם ידעו להוסיף ולהוביל את אל על לתקופה של שגשוג וצמיחה".

מנכ''ל אל על, אביגל שורק (צילום: דלק US)
מנכ''ל אל על, אביגל שורק (צילום: דלק US)

בתוך כך, שורק גם שלח מכתב ליו"ר דירקטוריון החברה וכתב: "אני מבקש להדגיש כי החלטתי מגיעה על רקע רצוני לסגור מעגל אישי כמנכ"ל דלק US, חברה בה צמחתי ועבדתי במשך עשר שנים. אני נכון לסייע להמשך הבראת אל על במהלך תקופת המעבר, ואף מעבר לכך, ככל שתמצא לנכון. אני מבקש להודות באופן אישי לכל אחד מחברי מועצת המנהלים על חוכמתם, ניסיונם ומסירותם למען אל על, ומבקש להודות לך על התמיכה הבלתי מסויגת בי ובהנהלה של אל על".

יו"ר דירקטוריון אל על, עמיקם בן צבי, מסר: "אני מבקש להודות לאביגל שורק על תרומתו הרבה לקדומה של החברה. ביחד עם ההנהלה הצלחנו להביא את אל על לנקודה בה התגברנו על משבר הקורונה שהוא המורכב ביותר בתולדות אל על והיום אל על חזקה ומוכנה לאתגרי החזרה לשגרה".