חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (ראשון) כי היא קיבלה את האישורים הביטחוניים להתחלת הפעלת טיסות ישירות לשארם א-שייח. בשלב הראשון תפעיל החברה שלוש טיסות בשבוע, כאשר הראשונה תמריא ביום ראשון הבא. על פי הודעת החברה, מחיר הטיסה, הלוך ושוב בחול המועד פסח, יהיה החל מ-387 דולר לאדם, ומחיר חבילה לארבעה לילות במלון חמישה כוכבים, יהיה החל מ-575 דולר לאדם בהרב של אחד פלוס אחד.

מישראייר נמסר כי "אנו מעריכים שבמהלך חודשי האביב והקיץ, מחירי הטיסות והחבילות ירדו ויתייצבו על מחירים הדומים למחירי החופשות ברודוס ובאנטליה, הנעים סביב ה-300 דולר לאדם".

תיירים בשארם א-שייח', מצרים (צילום:  REUTERS/Mohamed Abd El Ghany)
תיירים בשארם א-שייח', מצרים (צילום: REUTERS/Mohamed Abd El Ghany)

הילה הרמולין רונן, סמנכלית שיווק ומכירות של ישראייר אמרה: ״אנו שמחים להיות שותפים לאירוע ההיסטורי של השקת קו טיסות מסחריות ישירות לשארם א שייח . מרגע שהממשלה הודיעה שזו כוונתה זיהינו ביקוש גדול אצל הלקוחות ואין ספק ששארם תהפוך להיות אחד מהיעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראליים לחופשות משפחתיות במחירים סבירים במלונות מפנקים לצד יעד מועדף לחובבי הספורט הימי ולחופשת בטן גב".
 
שארם א-שייח שוכנת בדרום חצי האי סיני לחוף מפרץ אילת. מדי שנה פוקדים אותה מיליוני תיירים בזכות אווירת החופש והחופים האינסופיים. חובבי הצלילה מגיעים מכל העולם כדי להנות מהמראות הקסומים שמתחת לפני המים. היצע בתי המלון והריזורטים הוא בין הגדולים שיש, למעלה מ-40 אלף חדרי אירוח מפנקים במיוחד במגוון רחב של מחירים. בתי מלון השוכנים לאורך רצועת החוף הארוכה מציעים  שפע של פעילויות לילדים, דולפינריום מבין הגדולים בעולם לצד מסעדות וברים, חיי לילה סוערים ושופינג. כל זאת במזג אוויר נח כל השנה.