רמי לוי, בעלי רשת 'שיווק השקמה', שוחח היום (חמישי) עם גדעון אוקו ב-103FM והתייחס להכנות לחג הפסח. "יש לנו לחץ מאוד חזק בסניפים. כל יום היו מכירות כמעט פי שתיים מיום רגיל. בדרך כלל שזה נופל באמצע השבוע קשה יותר לשרת את הצרכן, אבל הפעם הצלחנו לעשות את זה ולתת לצרכן את מה שהוא צריך", סיפר. 

כשנשאל האם יש מוצרים שחסרים על המדפים, השיב בשלילה: "יש הכל ברוך השם. תמיד אני אומר לצרכן שאם הוא יעשה את הקניות שלו בצורה חכמה הוא יצליח גם לחסוך הרבה מאוד כסף, וגם לא לקנות בכל מחיר ולהשאיר לאחרים".

לטענתו, ברשת ניסו למתן את עליית המחירים היכן שאפשר. "אומרים שיש רפורמות, כמו המכסים על הבשר שלא ירדו, אבל בינתיים שום דבר לא יוצא לפועל. דיברו על זה לפני שלושה חודשיים, אבל לא עושים כלום".

"כל חומרי הגלם עלו ליצרנים ונראה איך אנחנו נצליח להילחם בזה. תמיד נחפש את הדרך איך להטיב עם הצרכן, אבל איפה שאין ברירה אין ברירה", הבהיר. 

על השאלה האם גם מחירי המותג שלו יעלו, ענה לוי: "אני קונה מוצרים מצרכנים, ואם אין ברירה והם מעלים את המחיר אני לא יכול להגיד להם למכור בהפסד, יש להם חשבונות ותשלומים לעובדים. יש גיוון על המדף ואם יש מוצר יקר שלא יקנו אותו. אנחנו שומעים על האינפלציה בעולם, גם בגלל מה שקרה באוקראינה. מצד שני הצרכן צריך לזכור שהכוח הוא בידיים שלו".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM