אנשים עם מוגבלויות מהווים כיום כ־20% מהאוכלוסייה בישראל. עם זאת, האינטראקציה היומיומית של רבים מאיתנו כמעט לא כוללת מפגשים עמם.  במטרה לשנות את התמונה, קבוצת "שכולו טוב", המכשירה ומשקמת אנשים עם מוגבלויות, חברה לבנק הפועלים ולקניוני עזריאלי – ויחדיו הקימו יריד חברתי לקהילה, שמטרתו לשנות את התודעה הציבורית, לנפץ את הסטיגמות על אנשים עם מוגבלויות וליצור הזדמנות לאינטאקציות, מפגשים ועשייה משותפת.

הירידים התקיימו לפני החג בקניון עזריאלי בתל אביב ובקניון איילון ברמת גן, ובימי חול המועד בעזריאלי ראשונים בראשון לציון. לציבור שהגיע ליריד הזדמן מפגש ושיח עם מפעילי הדוכנים, וכן אפשרות לקנות מתנה לחג עם ערך חברתי ובמחיר אטרקטיבי, כמו אקססורי, עציץ וספר או בגד יד שנייה.

היריד היה חלק מפרויקט רחב היקף שבמרכזו התקיימו ירידים חברתיים נוספים, המגיעים לקניונים, לאזורי עסקים גדולים או למרכזי יישובים ברחבי הארץ, והציבור מוזמן לעקוב בפרסומי "שכולו טוב" אחר הפרויקטים הבאים.  מנכ"ל הקבוצה עופר כהן: "הירידים מקנים לאנשים עם מוגבלויות את ההזדמנות ליצירת אינטרקציה ולניפוץ הסטיגמות הקיימות בחברה כלפיהם, ולקהל הרחב את ההזדמנות להבין את החשיבות שברכישת מוצרים עם ערך אקולוגי וסביבתי".