תל אביב, אנדורה – 25 במאי 2022 , Andbank , המתמחה בבנקאות פרטית, ו -Group Capital Clarity קבוצה גלובלית לניהול נכסים, חתמו היום על הסכם למיזוג הפעילויות של סיגמא בית השקעות עם Capital Clarity. החברה החדשה תהיה בבעלות משותפת של שתי הקבוצות. ההסכם כפוף לאישור רגולטורי באנדורה ובישראל.

Capital Clarity ו- סיגמא בית השקעות מציעות שירותים פיננסיים משלימים. בעוד ש - Capital Clarity מתמחה בניהול עושר והשקעות אלטרנטיביות , סיגמא בית השקעות, הנמצאת בבעלות של Andbank ,מתמחה במתן שירותים פיננסים מגוונים. מיזוג עסקיהם של החברות ייצור שחקן משמעותי חדש בתעשיית ניהול הנכסים הישראלית.

מימין: יאיר שני, אלברטו גרופנקל ועמיר ליבוביץ (צילום: נאוה טרסי)
מימין: יאיר שני, אלברטו גרופנקל ועמיר ליבוביץ (צילום: נאוה טרסי)

קרלוס אסו, מנכ"ל Andbank אמר: "אנחנו רואים בישראל שוק אסטרטגי המתחזק מבחינה פיננסית במהלך השנים האחרונות. Andbank רוצה להמשיך להעמיק את טביעת רגלו בשוק המקומי ולה רחיב בו את פעילותו. אנו שמחים על השותפות הנכונה והמתאימה עבורנו עם Capital Clarity ומצפים להזדמנויות שהמיזוג יביא עימו".

אלברטו גרפונקל, יו"ר בית ההשקעות סיגמא אמר : "סיגמא בית השקעות צמח בצורה משמעותית במהלך השנים האחרונות וחיזק את מעמדנו בישראל. במסענו האסטרטגי להגביר את המומנטום הזה, מצאנו את קבוצת Capital Clarity כאחת מחברות ההשקעות הטובות בישראל והשותפה הטובה ביותר עבורנו. שילוב השירותים והיכולות המשלימים של סיגמא בית השקעות ושל Capital Clarity י יצור פלטפורמת השקעות מקיפה ללקוחותינו, שתעניק פתרונות ושירות ים ברמה הגבוהה ביותר."

עמיר ליבוביץ, מנכ"ל Capital Clarity אמר : "אנו מאוד נרגשים מהמיזוג עליו אנו מכריזים היום. איחוד כוחות עם Andbank - שחקן מבוסס ובעל מסורת ארוכת השנים, יאפשר לנו למנף את היכולות הייחודיות של Capital Clarity כדי לספק ערך יוצא דופן ללקוחותינו, מהסוג שרואים רק בבנקים פרטיים באירופה."

Capital Clarity תמשיך לנהל את פעילות ניהול העושר של הקבוצה, תוך ניצול יתרונות מיזוג זה. את המיזוג ליוו משרדי עורכי הדין ERM ו-הרצוג פוקס נאמן. 

מימין: עמיר ליבוביץ, אלברטו גרופנקל ויאיר שני (צילום: נאוה טרסי)
מימין: עמיר ליבוביץ, אלברטו גרופנקל ויאיר שני (צילום: נאוה טרסי)