בשורה לנהגי דן: ההסתדרות, הנהלת החברה וועד הנהגים חתמו לפנות בוקר (ג') על הסכם קיבוצי להעלאת שכר הנהגים לרמה הגבוהה ביותר שקיימת היום בענף. החל ממשכורת יולי 2022 יעמוד השכר ההתחלתי לנהגי דן על 48 שקל לשעה, ובמקביל תעודכן טבלת השכר הקיימת בהסכם הקיבוצי בהתאם לוותק ותגיע עד ל-61 שקל לשעה. 

עוד נקבע כי החל מחודש ינואר 2023 תעלה התוספת האחוזית בטבלת השכר על כל שנת ותק, עד לוותק של 45 שנות עבודה בחברה. את ההסתדרות ליוותה במו"מ עו"ד מוריה גליק ממשרדו של אלעד מורג ואת הנהלת דן ליוותה עו"ד אורית זילוני.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך על ההסכם להעלאת שכרם של נהגי חברת דן. נמשיך ונפעל לחיזוק מעמדם התעסוקתי וזכויותיהם של הנהגים והנהגות בתחבורה הציבורית כדי שהענף הזה יוכל להמשיך לצמוח. אני מודה לאבי אדרי, לוועד נהגי דן ולהנהלת החברה על תרומתם להשגת ההסכם החשוב הזה".

מנכ"ל דן, אופיר קרני: "אני שמח וגאה על חתימת הסכם השכר החדש עם ועד הנהגים וההסתדרות. הסכם השכר החדש הינו ההסכם הטוב ביותר הקיים כיום בענף התחבורה הציבורית. נהגי דן ייהנו מהתנאים הטובים ביותר בענף, עם שכר בסיס של 61-48 שקל ובתוספת תמריצים ופרמיות בהיקף של אלפי שקלים בחודש. הסכם זה ותוספות השכר הדרמטיות באים לענות על ההערכה הרבה שיש לחברת דן והנהלתה לעבודתם המסורה והשירות האיכותי של נהגי החברה, אותו אנו שואפים להמשיך ולקיים. נהגי דן הם הגורם המוביל והחשוב ביותר בתחבורה הציבורית בישראל".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "ההסתדרות גאה להוביל ביחד עם ועדי העובדים בתחבורה הציבורית את תנאי השכר וההעסקה הטובים ביותר בענף. נהגי דן הצטרפו היום למגמת עליית השכר שהובלנו לאחרונה עם ועדי העובדים בתחבורה הציבורית. נמשיך לחזק את נהגי התחבורה הציבורית הן בתנאי השכר והן בתנאי ההעסקה". 

יו"ר ועד הנהגים בחברת דן, יוסי קפילוטו: "אני יותר מגאה שנהגי דן יובילו החל מהיום את השכר בתחבורה הציבורית. העוצמה של ההסתדרות הוכיחה שאפשר להעלות את השכר בלי מאבקים מיותרים".