קבוצת התקשורת פרטנר מחזקת את אחיזתה בשוק הקמעונאי באמצעות מותג אבזרי הסלולר iconz שבבעלותה. בכוונת החברה להפוך עד סוף שנת 2022 מספר דוכני שירות ומכירה מובילים ומרכזיים לדוכני iconz תחת קונספט חדש. היקף ההשקעה במהלך נאמד ב־5 מיליון שקל. הכוונה בהמשך הדרך היא להרחיב את המהלך לפריסה ארצית ולהתמקד בשוק האביזרים שנמצא בצמיחה מתמדת. אתמול בערב הושק הדוכן הראשון של iconz בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

הדוכנים שימותגו בעיצוב חדש ימשיכו להעניק שירות ומכירה ללקוחות פרטנר, תחת הקונספט החדש. iconz הוקמה ב־2015 עם חנות דגל אייקונית בכיכר המדינה בתל אביב והתרחבה ל־13 נקודות מכירה בקניונים. ב־2019 נרכשה על ידי פרטנר, והיא משמשת כיום כזרוע אביזרי האופנה והלייף־סטייל לסלולר. פרטנר תרחיב את היצע מוצרי iconz במחירים תחרותיים עם גאדג'טים נלווים. במקביל, הושקה אתמול גם חנות אונליין חדשה ל־iconz עם קולקציות רחבות של מוצרים.

אורי גל, סמנכ"ל השיווק: "פרטנר עושה היום את הצעד הראשון בהרחבת הפעילות הקמעונאית שלה בתחום אביזרי הסלולר תחת קונספט חדש, תוך שימת דגש על חוויית הקנייה".