אשת העסקים סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק לשעבר, ממציאה את עצמה מחדש.

ל"מעריב" נודע שהנדלר, שפרשה על רקע החקירות שהתנהלו נגד החברה בפרשת בזק־יס וההטבות הרגולטוריות, מרחיבה את פעילות ההשקעות הפרטיות שלה.

לפני שלושה חודשים היא הייתה חלק מקבוצת משקיעים שהשקיעה 2.5 מיליון דולר בחברת הפינטק הדג'וויז שבנתה פלטפורמה להעברת מטבע חוץ לשוק העסקי. בקבוצת המשקיעים גם אייל ולדמן, שבתאי אדלסברג (מנכ"ל אודיוקודס) ויעקב קוטליצקי.

השבוע הצטרפה הנדלר להשקעה בחברה בהיקף הנאמד ב־30־35 מיליון דולר, שגויסו על ידי פועלים אקוויטי, כלל ביטוח ופיננסים ויו"ר בית ההשקעות IBI, עידו קוק בחברת SIPUR (לשעבר תדמור אינטרטיינמנט), שבבעלות גדעון תדמור והמנכ"ל אמיליו שנקר.

הנדלר השקיעה מכספה הפרטי כמה מאות אלפי דולרים. תדמור, המתמחה בחיפושי נפט, מרחיב את השותפות לשנתיים נוספות עם ענקית המדיה העולמית MGM. אולפני MGM נרכשו לאחרונה על ידי ענקית הטכנולוגיה AMAZON.

הנדלר חברה בנוסף במספר דירקטוריונים של חברות בינלאומיות עם נגישות לישראל. לאחר שצורפה לדירקטוריון SIPUR אמרה בתגובה: "השינויים הדרמטיים בשוק התוכן מאתגרים את התעשייה ומחייבים חשיבה שונה לא רק בתחום היצירה עצמה, אלא גם בתחום העסקי. למיזם של SIPUR יש את הפוטנציאל והמשאבים להצליח".