קימברלי-קלארק ישראל הודיעה היום על עליית מחירי המכירה לקמעונאים במרבית מוצריה בשיעורים של בין 5.5% ל- 9.6%. את המחיר הסופי למוצרי החברה יקבעו הקמעונאים, מה שישלח את מרביתנו הצרכנים, לבדוק שוב היכן מתחשבים בנו יותר והיכן כדאי שנקנה.

חברת קימברלי קלארק ישראל בע"מ בבעלות התאגיד האמריקאי הרב-לאומי Kimberly-Clark מייבאת לישראל מוצרי צריכה מתכלים בתחום הטואלטיקה בהם: מוצרי נייר, מוצרי טיפוח, מוצרי הגיינה, חיתולים, מגבונים ומוצרי ניקיון. מוצרי החברה כוללים את מותג החיתולים האגיס ומותגים נמכרים נוספים כמו: קלינקס, וקוטקס להיגיינה נשית.

סדרת קוטקס החדשה (צילום: יחצ)
סדרת קוטקס החדשה (צילום: יחצ)

החל מ-14.8 נשלם הרבה יותר

מהחברה נמסר כי לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עליה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם של מוצריה (בפרט תאית לנייר, חומר ספיגה לחיתולים ועוד), החליטה החברה על עליית מחירים, "מתונה יחסית להתייקרויות הללו", בשיעור של בין 5.5% ל- 9.6%.

עליית המחירים תתבצע בקטגוריות הנייר, החיתולים, המגבונים, ההיגיינה ומוצרי טיפוח וניקיון הבית. המחירון החדש לקמעונאים יכנס לתוקף בתאריך 14.08.2022 והמחיר הסופי לצרכן יקבע על-ידי הקמעונאים בלבד.

מגבוני האגיס (צילום: יח''צ)
מגבוני האגיס (צילום: יח''צ)

נצרוך פחות מה שלא חייבים?

כמו גורמים רבים אחרים שמנסים להצדיק את העלייה המשמעותית במחירים, גם קימברלי-קלארק מצהירים כי ניסו להימנע ממנה ככל שיכלו ובסופו של עניין "הסתפקו" בעלייה מחירים מתונה יחסית.

אומנם מחירי חומרי הגלם (כמו חומרי הספיגה לחיתולים), השילוח, שער הדולר, ועוד עלו בעשרות אחוזים ועליית המחירים מתונה גם ביחס אליהם אך בשורה התחתונה - הצרכן הפרטי ישלם הרבה יותר על מה שהוא חייב לצרוך. משהו שכדאי לזכור בפעם הבאה שינסו למכור לנו תינוקות שמחים בחיתול יבש.