רמי לוי שובר את השוק: קפסולות קפה במותג פרטי - ב־50% ממחיר השוק

בעל השליטה ברשת שיווק השקמה חל למכור קפסולות תחת מותג פרטי ב־50% מתחת למחיר השוק, כך נודע ל"מעריב". קפסולות המותג הפרטי יימכרו ב־9.90 שקל לשרוול

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
קפסולות רמי לוי
קפסולות רמי לוי | צילום: יחצ
2
גלריה

קפסולות המותג הפרטי של רמי לוי יימכרו ב־9.90 שקל לשרוול. כל הקפסולות ניתנות לשימוש גם במכונות הקפה של נספרסו. הקפסולות החדשות משווקת בחמישה טעמים, במגוון דרגות חוזק: קפסולות קפה Colombia בדרגה 7 המוחלשת, קפסולות קפה Brazil בדרגה 8, קפסולות קפה ORO דרגה 9, קפסולות קפה vivace בדרגה 11 וקפסולות קפה Tradizione בדרגה 12. סדרת קפסולות הקפה מיוצרת על ידי קבוצת ג'מוקה ממילאנו, איטליה. הקפסולות הן בכשרות בד"ץ בית יוסף (פרווה).

קפסולות רמי לוי
קפסולות רמי לוי | צילום: יחצ

פסולות הקפה הפכו לפופולריות ביותר בישראל. במונחי רשתות השיווק הן מכונות "לוס לידר", כלומר שווה לעתים למכור אותן במחיר עלות כדי למשוך קונים. סביר להניח שרשתות קמעונאיות מובילות כדוגמת שופרסל לא יהיו אדישות למחירים החדשים ויורידו אף הן מחירים. נזכיר כי בעבר הוביל רמי לוי מהלכים שיווקיים כדוגמת "עוף בשקל" ועוד.

תגיות:
רמי לוי
/
קפסולות קפה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף