חברת קשרי המשקיעים והייעוץ התקשורתי, אייזנברג-אליאש, בבעלות אמיר אייזנברג ושי אליאש, תלווה את הג'ודוקא ענבר לניר עד לאולימפיאדת פריז 2024. חברת הייעוץ חתמה על הסכם להעמדת חסות ללניר לתקופה של כשנתיים, מה שיתמוך באימוניה השוטפים של הג'ודוקא המוכשרת ובצרכיה השונים במסגרת הכנותיה לתחרויות מרכזיות, החל מאליפות העולם שתתקיים באוקטובר הקרוב באוזבקיסטאן, ועד לאולימפיאדה הבאה שתתקיים בקיץ בעוד שנתיים.

לניר (22), המלווה על ידי המאמן הלאומי, שני הרשקו, ביצעה בשנתיים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית בהישגיה, והיא אחת המועמדות למדליה אולימפית בפריז. ללניר כבר יש מדליה אולימפית מארד, ממשחקי טוקיו, בה זכתה יחד עם נבחרת הג'ודו הישראלית במקום השלישי בתחרות הקבוצתית. לניר מדורגת כיום במקום ה-2 בעולם בקטגוריית המשקל שלה (עד 78 ק"ג), וזאת לאחר שזכתה בשנה האחרונה בשורה של הישגים בתחרויות גראנד סלאם יוקרתיות ברחבי אירופה. בין היתר, זכתה לניר בשנת 2020 בתואר אלופת אירופה עד גיל 23. 

אמיר אייזנברג ושי אליאש, מנכ"לים משותפים בחברת אייזנברג-אליאש, מסרו: ״התמדה, שאיפה למצוינות וחתירה למטרה הינם כמה מהערכים המנחים אותנו מאז הקמת חברתנו לפני כ-18 שנה, ואין כמו ספורטאית איכותית כענבר, שכבר עמדה על הפודיום האולימפי בגיל כה צעיר, כמי שמייצגת ערכים אלה ונקשרת אליהם. ענבר מוכשרת ומיוחדת, והחיבור בין הצדדים היה מיידי ומרגש. אנו שמחים וגאים להיות חלק ממסע ההצלחה של ענבר לקראת אולימפיאדת פאריז, ומשוכנעים ששיתוף הפעולה שלנו עימה יהיה פורה ומוצלח".

ענבר לניר ציינה: "אני נרגשת משיתוף פעולה חדשה עם חברת אייזנברג-אליאש. שי ואמיר קיבלו אותי בזרועות פתוחות ובחיוך ענק במשרדיהם, ואני מאחלת שהחיבור הזה יביא איתו הצלחות חדשות ושנגיע יחד לפסגות שעדיין לא נגענו בהן. תודה רבה על האמון, התמיכה ועל זה שהפכתם לחלק מהמסע שלי, וכמובן לגדי קוצ'ינסקי בזכותו נולד החיבור בינינו".