מזל טוב: בנק חדש החל היום (שלישי) את פעילותו בישראל. הבנק הדיגיטלי ONE ZERO השלים את תקופת ההרצה ועד כה הצטרפו אליו 12 אלף לקוחות, 35% מהם הם מעבירי משכורת או 5,000 שקל בחודש. הלקוחות החדשים מחזיקים בעו"ש ובפיקדונות בסכום מצטבר של 200 מיליון שקל. הבנק החדש מציע ללקוחותיו בחירה בין שלושה מסלולים:

מסלול One: חבילת דמי מינוי הכל כלול בעלות 49 שקל בחודש. לכל לקוח יוצמד במסלול זה מנהל כספים אישי. מערכת טכנולוגיה חכמה מעדכנת את הלקוחות מדי יום על כל אירוע חריג או המלצות ותובנות. החבילה תחליף את עמלות התעריפון ותייצר ודאות ושקיפות (בתנאי שהשימוש בחשבון לא יהיה מסחרי). לקוחות מסלול זה ייהנו מריביות גבוהות על פיקדונות ובקרוב גם משירות ייעוץ פנסיוני מתמשך עם עדכונים חודשיים. מתחילת 2023 הם ייהנו גם מעמלות מוזלות על מסחר בני"ע.

מסלול One+: משלב בין מסלול One ובין חבילת מסחר הכל כלול בני"ע ללא עמלות מינימום ועמלות קנייה ומכירה ועד ל־15 פעולות בחודש - במחיר של 119 שקל בחודש. בנוסף, הבנק לא יגבה דמי ניהול חשבון ני"ע במסלולי דמי המינוי. חבילת One+ תכלול מעטפת פיננסית מלאה, ובה גם חבילות ייעוץ נוספות שייחשפו בהדרגה, בדומה לשירות "פמילי אופיס" הנגיש לבעלי ממון.

מסלול Zero: כולל בנק דיגיטלי מלא, שירות של בנקאים מקצועיים 24/6 ללא עמלות עו"ש, ללא דמי כרטיס וללא שום עמלות. הוא נחשב למסלול הבנקאי הזול בארץ.

לקוחות שיצטרפו לבנק החל מהיום ישויכו אוטומטית למסלול One. פתיחת החשבון מתבצעת באופן דיגיטלי מלא. בסוף התהליך הלקוחות בוחרים בכרטיס חיוב ונהנים ממסגרת עו"ש.  גל בר דעה המנכ"ל: "תוך פחות משלוש שנים מאז שיצאנו לדרך, אנחנו מציעים שירות בנקאות פרימיום באמצעות מנהל כספים אישי".