חברת הטלוויזיה שידורי קשת תקצה זמן פרסום בשווי של מיליון שקל לחברת המטבעות הדיגיטליים סילבר קסטל בתמורה להקצאת 2.21% ממניותיה. העסקה משקפת לחברת המטבעות שווי של 45 מיליון שקל, בדומה למחיר מניותיה בבורסה.

על פי ההסכם שנחתם, סילבר קסטל תוכל לנצל את הפרסום לתקופה של שנתיים בחמש סדרות פרסום. את הפרסום יוביל משרד גרייט דיגיטל פרטנרס, המלווה את החברה מיום הקמתה. החברה מתכוונת לנצל את זמן הפרסום כדי להגדיל את המודעות לתחום המטבעות הדיגיטליים.
המטרה היא לקרב את הציבור לתחום המטבעות הדיגיטליים באמצעות החברה העוסקת בהשקעות דיגיטליות ולהגדיל את המודעות למותג. חברת שידורי קשת נוהגת לבצע שיתופי פעולה בתחום הפרסום עם חברות הנמצאות בראשית דרכן ובשלבי צמיחה.

שיתוף פעולה מוצלח במיוחד היה עם חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה. שיתוף פעולה פחות מוצלח היה עם חברת הקנביס הרפואי EPM שבבעלות פרופ' זאב רוטשטיין. שיתוף פעולה זה לא עלה יפה לאחר שהחברה נכשלה במאמציה לגיוס הון בהנפקה ייחודית וראשונה לציבור. חברת סילבר קסטל נשלטת על ידי קבוצת בעלי מניות המחזיקים ב־40% ממניותיה ובראשם חברת אפיקה שבבעלות גבי רביד. בעלי מניות נוספים הם אלי מיזרוח שגם משמש כמנכ"ל, צבי זיו יו"ר הדירקטוריון, רמי בייניש וחן מוניץ.