חברת סופר־פארם ממשיכה את התרחבותה העסקית - ורוכשת ממייקל ויעקב וולף את השליטה ברשת אירוקה תמורת 77 מיליון שקל.
אירוקה מגלגלת מחזור מכירות של כ־100 מיליון שקל בשנה באמצעות 60 סניפיה ו־200 עובדיה. היא מתמחה במכירת משקפי שמש של בתי אופנה ומותגים בינלאומיים.

העסקה אינה כוללת את חברת הבת עינית, הנמצאת בבעלות אירוקה, אשר עוסקת ביבוא משקפי שמש. החברה תשתלב עם פעילות סופר־פארם, שמפעילה מחלקות אופטיקה הכוללות בדיקות ראייה ומכירת משקפי ראייה ועדשות מגע. מחלקת האופטיקה מופעלת תחת המותג סופר־פארם אופטיק.

חלק ממכירות האופטיקה של סופרפארם מגיע מהמותג הפרטי יוניק (UNIC) ומקולקציית המשקפיים שפיתחה יחד עם נועה קירל. ההתמחות של הרשת מתמקדת בתחום המקצועי של משקפי הראייה, והיא נחשבת לשחקנית קטנה יותר בתחום השמש. שוק האופטיקה הישראלי רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות ורשתות, ובראשן הלפרין, אופטיקנה וקרולינה למקה. השוק מגלגל כ־2 מיליארד שקל בשנה, והוא כולל כ־1,300 חנויות מתמחות.

סופר־פארם, בניהולו של ניצן לביא, היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, אשר מונה 280 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. לפני כשנה הרחיבה פעילותה והקימה את פורמט הדיילי'ס (Daily's), המציעים אוכל טרי, ואת רשת מרפאות Beauty Clinic המתמחה באסתטיקה רפואית.