חברת מגדל אחזקות סוגרת את עונת הדוחות הכספיים השליליים של ענף הביטוח בהפסד רבעוני של כמיליארד שקל, בהשוואה לרווח של 334 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב־2021. את מחצית השנה סיימה החברה בהפסד של 712 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 567 מיליון שקל.
מגדל ביטוח מנוהלת על ידי שגיא יוגב ובתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש יפתח רון־טל.

ההפסד נובע בעיקר מהפרשה חד־פעמית של כ־923 מיליון שקל, שנגרמה מעדכון לוחות התמותה ומתשואות שליליות בשוק ההון, שהובילו להפסדי השקעה של 2.6 מיליארד שקל. מנגד, עליית עקום הריבית הקטינה את התחייבויות הביטוח בהיקף של 2.1 מיליארד שקל. לחברה היקף נכסים מנוהלים של 379 מיליארד שקל, הגבוה ביותר בהיקפו בענף הביטוח. הפרמיות ודמי הגמולים גדלו ב־14% ל־13.1 מיליארד שקל. הפרמיות בביטוח כללי ירדו ב־16% ברוטו.

רווחי החיתום הסתכמו ב־330 מיליון שקל לעומת כ־461 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. חלה עלייה בכל תחומי הפעילות למעט בענפי הרכב. יוגב מסר כי החברה בוחנת אפשרות לכניסה לפעילויות חדשות, והבהיר כי הוא אינו שולל כניסה לתחום כרטיסי האשראי: "חווינו ברבעון השני אתגרים רוחביים מתשואות שליליות בשוק ההון ועדכון לוחות התמותה. מאז תום הרבעון הייתה התאוששות בשוק ההון, שהובילה לעלייה בנכסים המנוהלים ולשיפור בתשואות העמיתים".