"שם המשחק כאן הוא מיקום, מיקום, מיקום", אמרה זיו, סמנכ"לית פרויקט המגורים Port TLV Residence, שהציגה ושיווקה אותו למשתתפים בוועידת הג'רוזלם פוסט ביום שני. זיו ציינה כי Port TLV Residence, שבנייתו תסתיים בעוד שנתיים, ממוקם 50 מטר מקו החוף של נמל תל אביב ובמרחק שלוש דקות הליכה ממרינת גורדון, ממלון הילטון ומפארק הירקון.

הפרויקט תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל, שאחראי לפרויקטים רבים בישראל, כמו גם בבולגריה, בקרואטיה וברפובליקה הצ'כית. חומרי הגימור שנבחרו על ידי האדריכל כוללים את המותגים המובילים בעולם, ובהם Bulthaup ו־Boffi.  

פרויקט המגורים Port TLV (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)
פרויקט המגורים Port TLV (צילום: אילן פיבקו אדריכלים)

כל הדירות פונות לים, בעלות עיצוב פנים פתוח ובהיר, עם חלונות מהרצפה לתקרה ובעלות גימורים מהחומרים היוקרתיים ביותר, ובכללם זכוכית, פלדה, שיש ועץ אלון. כמה מהדירות רוהטו על ידי פולטרונה פראו, מובילה בריהוט איטלקי יוקרתי, שנוסדה בשנת 1912 והובאה לראשונה לארץ במיוחד לפרויקט. 

במצגת שלה הדגישה זיו כי פרויקט המגורים היוקרתי, בן עשר הקומות, יכלול גם דירות יוקרה שבין 90־230 מ"ר ופנטהאוזים־דופלקסים של 500 מ"ר כל אחד, כשהקומה העליונה של כל אחד מהם מכילה בריכה פרטית הצופה לחוף הים של תל אביב. בקומות הראשונה והשנייה של הפרויקט ישכון מלון בוטיק יוקרתי חמישה כוכבים בן 44 חדרים. למלון יהיה לובי נפרד, והחדרים שלו ימוקמו בקומות נפרדות בתוך הבניין. 

דיירי Port TLV Residence יוכלו להיכנס לשטח המלון, אבל אורחי המלון לא יורשו להיכנס לדירות המגורים. החניון נועד אך ורק לשימוש דיירי הפרויקט. דיירי הפרויקט ייהנו משירותי קונסיירז' יוקרתיים, משירותי ביטחון מסביב לשעון, מבית כנסת, ממכון כושר עם ציוד מתקדם ומתצוגות אומנות מתחלפות בלובי של הבניין. בריכת השחייה, מכון הכושר המתקדם ובית הכנסת של המלון יעמדו לרשות הדיירים, כמו גם לרשות אורחי המלון. הפרויקט יכלול גם מסעדה בקנה מידה בינלאומי.

האחים חג'ג' הם היזמים העומדים מאחורי פרויקט Port TLV Residence. האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, בונים ברחבי הארץ למעלה מ־70 פרויקטים יוצאי דופן במיקומים מבוקשים. הפרויקטים מתוכננים ומעוצבים על ידי אדריכלים בעלי שם עולמי ומעצבי פנים מובילים. "האחים חג'ג' הפכו להיות סמל לבנייה חדשנית, ליציבות ולאמינות", ציינה זיו.