"אני באה ממשפחה של תכשיטנים חלוצים", אמרה טלי שלם-טאוב, מנכ"לית הולי ג'מס, "ואנחנו גאים להיות המותג הראשון והבלעדי שמציג את אוצרות הטבע הישראלים החדשים האלה לעולם". 

בדבריה בוועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק סיפרה שלם-טאוב איך לפני שנים רבות אביה המנוח, אבי טאוב, הלך בעקבות דבריו של הרבי מלובביץ', רבי מנחם מנדל שניאורסון, שאמר שיש אבני חן באדמת ארץ ישראל.

"למרות הספקנות, ובכוח האמונה, מיליונים של דולרים הושקעו ב-23 השנים האחרונות כדי לחפש את אותן אבני חן," אמרה שלם-טאוב, והוסיפה כי מדענים וגאולוגים מאוסטרליה, דרום אפריקה וקנדה אישרו את הכיוון אחרי מחקר מדעי מקיף שהביא לממצאים חד משמעיים. 

במרץ 2020, אמרה שלם-טאוב, לראשונה בהיסטוריה, המפקח על המכרות בישראל הנפיק תעודת תגלית המאשרת שהחברה אכן מצאה את המרבץ הכלכלי הראשון של אבני חן בישראל. 

כיום הולי ג'מס מוכרת אבני ספיר כחולות וירוקות, אבני גרנט אדומות וארגמניות, אבני ספינל שחורות, והתגלית יוצאת הדופן ביותר, כרמל-ספיר, אבן חן חדשה בשוק הקיימת רק בישראל. 

ניתן למצוא את מוצרי הולי ג'מס באולם התצוגה של החברה בעכו, ליד המתחם התפעולי שבו מתבצע מיון אבני החן. שלם-טאוב הוסיפה שהחברה תפתח בקרוב סניף בירושלים וכי הם מקווים להוסיף עוד חנויות בבירות ברחבי העולם. ניתן גם להשיג את המוצרים באתר החברה www.holy-gems.com.