בנק דיסקונט בניהולו של אורי לוין שילם, נכון לחודש ספטמבר, את הריבית הקבועה הגבוהה ביותר (2.89% לשנה) על פיקדונות לשנה. כך מראים נתוני ההשוואה שנעשו על ידי בנק ישראל. דיסקונט היה הראשון מבין הבנקים שהוביל את המהלך להעלאת הריבית על הפלוס. עוד עולה מהנתונים כי את המקום השני (2.63% לשנה) תופס מרכנתיל הנמנה על קבוצת דיסקונט ובמקום השלישי (2.62% לשנה) ניצב הבינלאומי.

על פי הנתונים, הריבית הנמוכה ביותר (1.44% לשנה) משולמת במפתיע דווקא על ידי בנק מזרחי טפחות. הריבית הבנקאית הממוצעת על פיקדונות לטווח זה עומדת על 2.56% לשנה.

הריבית הקבועה הגבוהה ביותר על פיקדונות לשלושה חודשים (1.79% לשנה) משולמת על ידי בנק ירושלים. הריבית הנמוכה ביותר בקטגוריה זו (0.41%) משולמת דווקא על ידי בנק יהב, הנחשב בתחום זה, לבנק תחרותי. ריביות נמוכות של כחצי אחוז משולמות גם על ידי לאומי, דיסקונט ובנק מזרחי.

בריביות שקליות משתנות הצמודות לריבית הפריים תמונת המצב משתנה. את הריבית הגבוהה ביותר (2.32% לשנה) משלם בנק ירושלים ואחריו בהפרש קטן (2.16% לשנה) משלם הבנק הדיגיטלי וואן זירו. הריבית הנמוכה ביותר (0.69% לשנה) משולמת בבנק מסד מקבוצת הבינלאומי.