PHI, חברת תשתיות הסלולר המשותפת לחברת פרטנר ו-HOT mobile, חנכה היום (שני) אתר סלולרי חדש במושב בני נצרים, במעמד שר התקשורת יועז הנדל וראש מועצת אשכול גדי ירקוני, למען שיפור איכות הקליטה באזור. באירוע נכחו סמנכ"ל הנדסה בפרטנר יגאל גלעדי ומנהל חטיבת הנדסה ב-HOT mobile און צור.

האתר הסלולרי שיתמוך בדור 4 יספק מענה לתושבי המושבים בני נצרים ונווה והישוב שלומית. מדובר בשיפור דרמטי של הקליטה הסלולרית, מוצר בסיסי הנדרש לקיום אורח חיים רציף. האתר החדש יאפשר שיפור באיכות השיחות ובמהירות הגלישה. לפרטנר ו-HOT mobile הפריסה הסלולרית הרחבה ביותר בישראל כיום בדור 4 ובדור 5, כאשר החברות פורסות בכל רחבי הארץ עם דגש בפריפריה.

שר התקשורת יועז הנדל אמר, ״היום הגעתי לכאן דווקא כחלק ממהפכה נוספת שאנחנו מובילים. מהפיכת הכיסוי והקליטה. במהלך הקדנציה שלי, חייבתי את חברות התקשורת להגדיל את טווח הכיסוי שהן עומדות בו מ75 אחוז ל95 אחוז. כיסוי סלולרי הוא היום לא רק תנאי חיים בסיסי אלא סמל לנורמליות. התורן שאנו חונכים היום הוא תורן הכרחי לחיים נורמליים. יותר מדי זמן חיו תושבי האזור בלי היכולת הבסיסים לנהל שיחת טלפון, לשיחת חולין, או חלילה לשיחת חירום. את זה באנו לשנות".

אתר הסלולר בדרום (צילום: יחצ)
אתר הסלולר בדרום (צילום: יחצ)

 
סמנכ"ל הנדסה בפרטנר יגאל גלעדי: "קבוצת פרטנר ממשיכה לפעול כל העת למען קליטה סלולרית רציפה לכלל האוכלוסייה בישראל, מצפון לדרום, בפריפריה ובמרכז, ורואה חשיבת רבה במתן חווית שירות מתקדמת. שיתוף פעולה פורה מצד הרשויות המקומיות הוא הכרחי לטובת מתן שירות יציב ואיכותי ללקוחות החברה".
 
מנהל חטיבת הנדסה ב-  HOT mobile, און צור: "חברת HOT mobile ממוקדת בשתי משימות, הראשונה - הרחבת פריסת רשת הסלולר לאזורים עם פריסה מוגבלת ברחבי הארץ והשנייה - הרחבת אתרי פריסת רשת ה-5G ל-70% מתושבי המדינה בשלוש השנים הקרובות. אנו שמחים שהגענו למעמד חניכת האתר החדש בבני נצרים ובכך נאפשר לתושבי הסביבה ליהנות מאינטרנט וקליטה מהירים ויציבים בסלולר. האתר החדש יאפשר לכל תושבי האזור לקבל את רשת הסלולר בתצורה הטובה ביותר שניתן להציע באזור זה. אנו מודים לשר התקשורת, הד"ר יועז הנדל על שיתוף הפעולה".
 
 ראש מועצה אזורית אשכול, גדי ירקוני: ״אני מברך את שר התקשורת יועז הנדל ואת הנהלת PHI על הצבת נושא שיפור התשתיות בפריפריה כיעד מרכזי, לא מן הפה אל החוץ, אלא כמדיניות בפועל, הלכה למעשה. שיפור תשתיות הקליטה הסולארית ביישובי החלוציות שבמשולש הגבולות הוא ערך, של תמיכה וחיזוק ההתיישבות וגם כפרויקט שבאזורנו הוא בגדר מציל חיים״.