מדד איכות השירות מצא: זו חברת התקשורת הטובה בישראל

משרד התקשורת פרסם היום את מדד איכות השירות לשנת 2022, שמעניק לצרכנים בישראל מידע שקוף על איכות השירותים שמספקות חברות התקשורת השונות

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
בחור עם סלולרי
בחור עם סלולרי | צילום: אילוסטרציה, ingimage/asap

משרד התקשורת פרסם היום (שלישי) את מדד איכות השירות לשנת 2022, מדד שמעניק לצרכנים בישראל מידע שקוף על איכות השירותים שמספקות חברות התקשורת השונות, ומאפשר להם לבחור בספקיות התקשורת שמציעות את השירות הטוב ביותר, ולא רק את המחיר הזול ביותר. המדד מפורסם זו השנה השנייה, ומציג היבטים שונים הנוגעים לטיב השירותים להם זוכים המנויים של כל אחת מהחברות.

הנתונים המוצגים במדד אוגדו מנתוני מינהל הפיקוח והאכיפה במשרד, שמפקח באופן שוטף על עמידת חברות התקשורת בהוראות רישיונן ומטפל מידי יום בתלונות ופניות על ספקיות התקשורת השונות, וכן מסקרים שנערכו לבקשת המשרד על ידי מכון המחקר סמית': סקר שביעות רצון שנערך במרץ 2022 בקרב 703 נשאלים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, וסקר נוסף שבדק שביעות רצון משירות הסיבים האופטיים שנערך על ידי מכון סמית' ביוני 2022 בקרב 1,200 נשאלים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל.

בנוסף המדד כולל בדיקה שערכה חברת רושינק לבקשת המשרד על זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים של החברות, במשך 22 ימי עבודה בחודשים מרץ ומאי 2022.

תגיות:
תקשורת
/
משרד התקשורת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף