חברת דיפלומט רמזה היום (שלישי) בדוחות הרבעון השלישי של שנת 2022 כי היא צפויה להמשיך לעלות מחירים. "למיטב ידיעת החברה, חלק מספקיה מתכוון להמשיך בהעלאת המחירים בשנה הבאה – והחברה תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה. שאם לא – תהיה לכך השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות", נכתב בדוח שהוגש לבורסה.

יוקר המחייה נמשך: מחירי הדירות ממשיכים לזנק, האינפלציה על 5.1%
רשתות השיווק ייכנעו? הספקים דורשים עליית מחירים כבר בנובמבר

עוד עולה מהדוחות כי  הרווח הנקי של הקבוצה עלה ברבעון בכ-21% והסתכם ב-26 מיליון שקל, בהשוואה ל-21.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-758 מיליון שקל - עלייה של 13.5% ביחס לרבעון מקביל אשתקד. בפעילות בישראל,  מחזור המכירות של החברה ברבעון השלישי עלה ב-16.3% והסתכם ב-452 מיליון שקל והרווח הגולמי עלה ב-16.7%, אולם שיעור הרווח הגולמי מהמחזור בפעילות בישראל נותר ללא שינוי.

דיפלומט היא חברת ההפצה הגדולה בישראל. סל המוצרים שהחברה משווקת, מוכרת ומפיצה כולל יותר מאלפיים מוצרים. עם המותגים המיובאים על ידי החברה נמנים בין היתר חטיף הפרינגלס, טונה סטארקיסט, רטבי היינץ, מוצרי אוראו ומילקה, מוצריהן של חברת פרוקטר אנד גמבל, סכיני גילוח של חברת ג'ילט ועוד. בנוסף לשוק הישראלי פועלת בשוק הייבוא בגאורגיה, בדרום אפריקה, בניו זילנד ובקפריסין.